کد خبر : 15634
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰

رئیس ستاد دیه گیلان: کمک ۳۶۱ میلیون تومانی مردم فومن برای آزادی زندانیان

رئیس ستاد دیه گیلان: کمک ۳۶۱ میلیون تومانی مردم فومن برای آزادی زندانیان
علی یزدانی: مردم نوع دوست و خیرخواه فومنی 361 میلیون تومان به جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.

به گزارش پویشگران گیل :
رئیس ستاد دیه استان گیلان از افزایش ۵ برابری کمک مردم نوعدوست فومن برای آزادی زندانیان خبر داد و گفت: مردم خیرخواه فومنی 361 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک کردند.
علی یزدانی با اشاره به برگزاری نخستین همایش جشن گلریزان در سال جدید برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان در فومن، اظهار کرد: برای آزادی ۴۵ زندانی ناتوان از پرداخت دیه جرایم غیر عمد در زندان غرب گیلان بالغ بر 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: این ۴۵ زندانی اهل ۴ شهرستان فومن، صومعه سرا، شفت و ماسال بوده که در زندان غرب گیلان ضیابر صومعه سرا به سر می‌برند.
رئیس ستاد دیه استان گیلان از افزایش ۵ برابری کمک مردم نوعدوست فومن برای آزادی زندانیان خبر داد و اضافه کرد: مردم نوع دوست و خیرخواه فومنی 361 میلیون تومان به جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کردند.
یزدانی از آزادی 37 زندانی غرب گیلان در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: این تعداد زندانیان جرایم غیرعمد که به پرداخت بیش از 58 میلیارد و 300 میلیون تومان دیه محکوم شده بودند با کمک مردم نوعدوست، گذشت شاکیان و وام‌های بلا عوض از زندان آزاد و به آغوش خانواده‌های خود باز گشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.