کد خبر : 23453
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

یک واحد صنعتی در فومن به بهره‌برداری رسید

یک واحد صنعتی در فومن به بهره‌برداری رسید
یک واحد صنعتی در سومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور استاندار گیلان امروز (شنبه) در فومن به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

دکتر اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان در ادامه سفر به شهرستان فومن یک واحد صنعتی تولید کننده پنل‌های دیواری با عایق پلی یورتان با ظرفیت تولید سالانه ۵۳ هزار متر و سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال در زمینی به وسعت ۱۷ هزار متر مربع احداث شده بهره برداری شد.

استاندار گیلان بهنگام بهره برداری از این واحد صنعتی گفت: امکان اینکه برخی از واحدهای تولیدی نیمه تمام به چرخه فعالیت برسند به دلیل مشکلات عدیده دشوار بود اما در راستای رفع موانع تلاش شد و فعالیت ها را مردم شاهد هستند.

وی عنوان کرد: این در حالی است که برخی از این صنایع و تولیدات آنان در کشور منحصر بفرد است.

عباسی با تاکید بر احیای و رفع موانع تولید برخی از واحدهای تولیدی در شهرستان فومن در دهه فجر بیان کرد: با تلاش‌های انجام شده برخی از واحدهای تولیدی که تعطیل و یا نیمه تعطیل شده بودند امروز در شهرستان فومن از طریق رفع موانع تولید احیا شده و کارگران متخصص مشغول به فعالیت هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از بخش های مختلف این واحد صنعتی بازدید و طی گفت و با مدیران و کارگران آن در جریان چگونگی فعالیت‌های خط تولید و عرضه محصولات قرار گرفت.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.