کد خبر : 15872
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۹:۰۶

غافلگیری شهردار جوان کلاچای توسط پرسنل قدردان

غافلگیری شهردار جوان کلاچای توسط پرسنل قدردان
معاون عمرانی فرمانداری رودسر: طبق بررسی‌ها و شواهد موجود می‌توان دریافت که همدلی و همگرایی خوبی در مجموعه شهرداری، شورای اسلامی و کارکنان آن وجود دارد که این بسیار ارزشمند است.

به گزارش پویشگران گیل :
در یک اقدام غافلگیرکننده و بی سابقه عوامل قدردان شهرداری و اعضای شورای شهر کلاچای با همراهی تعدادی از مسئولان شهرستان رودسر با برگزاری مراسم تجلیل از دکتر رشاد شهردار جوان کلاچای تقدیر نمودند.
به مناسبت روز شهردار جمعی از اعضای شورای شهر وکارکنان و پرسنل شهرداری ‌کلاچای ، با حضور معاون عمرانی فرمانداری رودسر به پاس تلاش‌ها و عملکرد موفق شهردار و مجموعه شهرداری در سال‌جاری مراسمی در سالن اجتماعات شهرداری کلاچای برگزار و کارکنان واحدهای مختلف شهرداری با اهدای هدایایی از دکتر رشاد تجلیل کرده و لحظات زیبا و به یاد ماندنی را به ثبت رساندند.
در این مراسم‌ حسین نیا، معاون عمرانی فرمانداری رودسر از برپایی چنین مراسمی در راستای تجلیل از شهردار و قدردانی از عملکرد و رفتار مطلوب مدیریتی وی تمجید نمود و گفت: این موضوع موید نگاه صحیح و رفتار منطقی اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری است.
وی افزود: طبق بررسی‌ها و شواهد موجود می‌توان دریافت که همدلی و همگرایی خوبی در مجموعه شهرداری، شورای اسلامی و کارکنان آن وجود دارد که این بسیار ارزشمند است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.