کد خبر : 2467
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:تحویل بیش از ۱۳ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان های فنی گیلان

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:تحویل بیش از ۱۳ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان های فنی گیلان
منطقه کومله به عنوان منطقه نمادین برای افتتاح پروژه‌های استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بیش از ۱۳ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان تحویل داده شد.
محمد فائزی در مراسم افتتاح طرح شهید سلیمانی و آغاز مسابقات المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای استان گیلان که به صورت نمادین در منطقه کومله برگزار شد، اظهار کرد: ۳۱ طرح ورزشی شامل سه زمین چمن مصنوعی و هفت زمین ساحلی، ۱۵ کلاس درس تربیت بدنی و ۶ مدرسه پویا با اعتبار ۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی گیلان افزوده شده است، افزود: با توجه به اهمیت تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان برای آمادگی دانش آموزان و داشتن زندگی سالم در آینده، اعتبار لازم برای ساخت سالنی استاندارد برای برگزاری مسابقات کشوری دریافت و این مبالغ به حساب مدارس مجری در استان واریز شد.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه به دلیل پیشتازی در تکمیل طرح‌ها،منطقه کومله به عنوان منطقه نمادین برای افتتاح پروژه‌های استان در نظر گرفته شد، ادامه داد: بیش از ۱۳ میلیارد تومان تجهیزات هنرستانی هم به هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان تحویل داده شد.
گفتنی است، با اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان، ۲۳ کلاس درس تربیت بدنی، ۱۶ مدرسه پویا، ۳۴ زمین چمن مصنوعی، ۳۴ زمین ساحلی و ۴ سالن ورزشی به بهره برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.