کد خبر : 6982
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۸:۳۰

ترافیک محورهای مواصلاتی گیلان سنگین و پرحجم شد

ترافیک محورهای مواصلاتی گیلان سنگین و پرحجم شد
رانندگان، سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی رانندگی را به طور کامل رعایت کنند و از عجله و شتاب و سبقت‌های غیرمجاز بپرهیزند تا سفر ایمن را برای خود و دیگران داشته باشند.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در حال حاضر ترافیک محورهای خروجی استان رشت به قزوین و آستارا به اردبیل پرحجم و سنگین است.
سرهنگ جاور صفاری اظهار داشت:در حال حاضر ترافیک در باند شمال- جنوب محور رشت- قزوین پرحجم و سنگین است و شهر رودبار نیز متاثر از این ترافیک دارای ترافیک پرحجمی است.
وی ادامه داد: از روز چهارشنبه تا پایان وقت روز گذشته؛ بالغ بر ۴۲۹ هزار دستگاه خودرو وارد استان شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل بیانگر افزایش ۲۵۶ هزار خودرو معادل ۱۴۹ درصد افزایش ورود خودروها به استان است.
صفاری به تصادفات رانندگی در راه‌های استان نیز اشاره و بیان کرد: متاسفانه طی این مدت هفت نفر از هموطنان جان خود را در تصادفات رانندگی در راه‌های استان از دست دادند و ۶۰ نفر نیز مصدوم شدند. رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه اگر تاکنون مسافران از استان خارج نشده‌اند و قصد بازگشت به شهرشان را دارند،زمان برگشت خود را مدیریت و به فردا موکول کنند، گفت: راه‌های استان برای امشب کشش ترافیکی بیشتری را ندارد.
وی همچنین از رانندگان خواست که سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی رانندگی را به طور کامل رعایت کنند و از عجله و شتاب و سبقت‌های غیرمجاز بپرهیزند تا سفر ایمن را برای خود و دیگران داشته باشند.
محدودیت‌های ترافیکی نیز برای وسایط نقلیه سنگین شامل کامیون‌ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی برای ۲ محور رشت قزوین و بالعکس و آستارا اردبیل و بالعکس که از ساعت هشت صبح امروز آغاز شده تا ساعات ۲۴ امشب ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.