کد خبر : 14559
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

معصومه نیک‌کار

عزم جدی پلیس در برخورد با احتکار، قاچاق و توزیع کالای خارج از شبکه توزیع

عزم جدی پلیس در برخورد با احتکار، قاچاق و توزیع کالای خارج از شبکه توزیع
از ابتدای سال جاری حدود ۴۰ تن آرد و ۲۰ تن روغن قاچاق و خارج از شبکه توزیع قانونی توسط یگان‌های انتظامی در استان کشف شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده انتظامی استان از عزم جدی پلیس در برخورد با احتکار، قاچاق و توزیع کالای خارج از شبکه توزیع خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری حدود 60 تن آرد و روغن از محتکران ارزاق عمومی مردم در گيلان کشف شده است.
سردار عزیزاله ملکی در گفت وگویی در شهرستان آستارا، یکی از اولویت‌های مجموعه انتظامی استان در سال‌ جاری را برخورد با شبکه‌های قاچاق، احتکار و همچنین توزیع خارج از شبکه ارزاق عمومی مردم اعلام کرد و گفت: اثر سوء قاچاق و احتکار كالا موجب اخلال در نظم اقتصادي، تضعيف توليد داخلي و کاهش اشتغال مي‌شود.
وی در ادامه با بیان اینکه پلیس با هماهنگی سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی و همچنین مرجع قضائی با قاطعیت با قاچاقچیان ارزاق عمومی برخورد می‌کند افزود: از ابتدای سال جاری حدود ۴۰ تن آرد و ۲۰ تن روغن قاچاق و خارج از شبکه توزیع قانونی توسط یگان‌های انتظامی در استان کشف شده است.
فرمانده انتظامی استان گيلان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲۰۵ میلیارد ریال اعلام کرد و از عزم جدی پلیس در برخورد با احتکار، قاچاق و توزیع کالای خارج از شبکه توزیع خبر داد.
این مقام ارشد انتظامی در پایان به مبارزه بي‌امان، خستگي‌ناپذير و مستمر پليس با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی به ويژه قاچاق و احتكار ارزاق عمومي اشاره كرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت‌هاي اينگونه افراد سودجو، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.