کد خبر : 9182
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

تاکید دولت سیزدهم بر اقتصاد دریامحور با ارتقاء ترانزیت کالاست

تاکید دولت سیزدهم بر اقتصاد دریامحور با ارتقاء ترانزیت کالاست
سازمان بنادر و دریانوردی در راستای سیاست های عالی دولت بدنبال حل موانع پیش روی شرکت های سرمایه گذار است تا این مشکلات را به حداقل برساند.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی کشور بابیان اینکه تاکید دولت سیزدهم بر اقتصاد دریامحور با ارتقاء ترانزیت کالاست، اظهار داشت:در گذشته بخش عمده بار بنادر استان گیلان وارداتی بود که دولت سیزدهم تلاش کرد اقتصاد دریا محور را با تاکید بر ترانزیت ارتقاء بخشد.
حسین یدالهی در حاشیه بازدید از بنادر انزلی و آستارا به کوشش های صورت گرفته از سوی اداره کل و سازمان بنادر و دریانوردی جهت هدایت سرمایه گذاران در زمینه اقتصاد دریامحور اشاره کرد و گفت : دولت سیزدهم تدابیر و برنامه های لازم را برای توسعه ترانزیت و همچنین تاثیر سرمایه گذاری در بنادر و دریانوردی بعنوان یکی از اهرم های مهم توسعه اقتصادی و توسعه اقتصاد دریا محور اتخاذ کرده لذا ضروری است بازدید هایی از این پروژه ها بصورت میدانی انجام شود.
وی تاکید کرد:سازمان بنادر و دریانوردی نشست هایی را نیز بصورت مستقیم با دست اندرکاران و سرمایه گذاران برگزار کرد و با همکاری اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و ستاد سازمان بنادر و دریانوردی موضوعات و مشکلات مورد بررسی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در راستای سیاست های عالی دولت بدنبال حل موانع پیش روی شرکت های سرمایه گذار است تا این مشکلات را به حداقل برساند.
به گفته یدالهی،سازمان بنادر و دریانوردی از سال ۹۴ فرآیندی مبنی بر جذب سرمایه گذار را تدوین کرد که پس از گذشت هفت سال ضرورت تسهیل در جذب سرمایه گذار و بازنگری در سیاستهای دولت در این زمینه احساس میشود.
وی خاطر نشان کرد:این سازمان با برگزاری بالغ بر ۲ هزار نفر ساعت جلسه روند سرمایه گذاری را با هدف توسعه و تسهیل سرمایه گذاری دریامحور مورد بازنگری قرار داد و در ایام آتی شاهد اجرای آن خواهیم بود.
-مدیر کل اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی کشور طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه از بنادر انزلی و آستارا بازدید کرد و با سرمایه گذاران بنادر آستارا و بندرانزلی به صورت جداگانه و تخصصی برای رفع موانع و تهسیل در سرمایه گذاری از زیرساخت ها و پروژه های سرمایه گذاری دیدار کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.