کد خبر : 6592
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹

بانوان رسانه ای کشور به حریم رسالت دعوت شدند

بانوان رسانه ای کشور به حریم رسالت دعوت شدند
بسیاری از مخاطبان اولین روایت را از رسانه‌های محلی دریافت می‌کنند به این جهت شبکه سازی و حریان سازی شبکه‌های محلی مورد توجه است تا در راستای منافع انقلاب و نظام حرکت کنیم.

به گزارش پویشگران گیل:
رییس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری نخستین جشنواره کشوری رسانه‌ای حریم رسالت ویژه بانوان در این استان خبر داد.
سرهنگ پاسدار مهدی پارسا در جمع خبرنگاران استان گیلان اظهار داشت: “هویت بخشی بانوان و ارتقای روحیه خودباوری” ، “نقش زنان در فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت “، “زنان، اشتغالزایی و کارآفرینی” ، “نقش حجاب و عفاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جوانی جمعیت ، راهکارها و پیشنهادات” و “خانواده و کرونا” از محورهای این جشنواره است.
وی تیتر، گزارش، یادداشت، خبر، عکس و فیلم را از قالب های نخستین جشنواره رسانه ای حریم رسالت عنوان کرد و افزود: بانوان رسانه ای علاقمند برای ارایه آثار در این جشنواره تا ۱۵ خرداد می توانند آثارشان را به آدرس http://Harime.resalat@yahoo.com ارسال کنند یا از طریق شماره واتساپ ۰۹۰۵۸۱۲۵۲۵۴ ارایه دهند.
رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان بیان داشت: آثار تولیدی در محورهای و قالب های یاد شده مربوط به اول فروردین ۱۴۰۰ تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ پذیرفته می‌شود.
وی با اشاره به نقش بانوان رسانه ای و فعالیت آنان در اطلاع رسانی افزود: ۶۰ درصد از جامعه هدف رسانه در کشور بانوان هستند که این طیف نقش بسزایی در جریان‌سازی خبر و اطلاع رسانی بر عهده دارند.
سرهنگ پارسا با بیان اینکه بر اساس آخرین برآورد آماری حدود ۵۴ درصد اصحاب رسانه را بانوان تشکیل می‌دهند، اظهار داشت: با توجه به اهمیت و نقش بانوان در حوزه رسانه برای برگزاری این جشنواره اقدام کرده ایم.
جریان سازی شبکه های محلی
رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اهمیت رسانه ها به ویژه رسانه‌های محلی افزود: بسیاری از مخاطبان اولین روایت را از رسانه‌های محلی دریافت می‌کنند به این جهت شبکه سازی و حریان سازی شبکه‌های محلی مورد توجه است تا در راستای منافع انقلاب و نظام حرکت کنیم.
وی در ادامه با بیان اهمیت آموزش خبرنگاران اظهار داشت: امسال ۲۰۰ نفر ار اصحاب رسانه در استان گیلان توسط اساتید با تجربه آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.
رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان درباره جهاد تبیین مورد تاکید رهبری افزود: سازمان بسیج رسانه خود را متولی این می داند تا بتواند در موضوع جهاد تبیین کارهای ارزشمندی داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.