کد خبر : 1509
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵

تعیین تکلیف ۱۳ طرح سرمایه گذاری غیرصنعتی بخش خصوصی

تعیین تکلیف ۱۳ طرح سرمایه گذاری غیرصنعتی بخش خصوصی
برخی از موانع توسط سازمان منطقه آزاد انزلی و بعضی دیگر نیز از طریق نهادهای همکار استانی و کشوری؛ در چارچوب قانون و مقررات مناطق آزاد برطرف خواهند شد.

به گزارش پویشگران گیل به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، به ریاست اکبر نیازی، سرپرست سازمان و با حضور معاونین و مدیران و مشارکت سرمایه گذاران، طی نشستی که بیش از سه ساعت طول کشید مسائل مرتبط با ۱۳ طرح سرمایه گذاری این منطقه به صورت جداگانه و اختصاصی مورد بررسی قرار گرفته و تعیین تکلیف شد.
در این جلسه کاری تخصصی که معاونین و مدیران معاونت های اقتصادی، عمرانی و توسعه مدیریت و حقوقی سازمان بهمراه مدیران ۱۳ طرح سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری، درمانی، تجاری و اداری حضور داشتند در خصوص سازوکارهای برون رفت، رفع موانع و مشکلات، تسریع در پیشرفت عملیات اجرایی طرح ها و بهره برداری از آنها تصمیم گیری و توافق نهایی صورت گرفت.
بنابراین گزارش معاونین و مدیران سازمان بهمراه سرمایه گذاران طرح‌های سرمایه گذاری مورد بحث، به بیان نقطه نظرات و ادله کارشناسی خود از منظرهای مختلف حقوقی، اقتصادی، عمرانی و مالی پرداخته و در ارتباط با آخرین وضعیت طرح های ۱۳ گانه مزبور، موانع پیش روی سازمانی و غیر سازمانی، میزان پیشرفت فیزیکی و راهکارهای تبدیل وضعیت راکد کنونی طرح‌ها به راه اندازی و تکمیل هر یک به صورت جداگانه تبادل نظر شد.
گفتنی است براساس توافقات صورت گرفته برخی از موانع توسط سازمان منطقه آزاد انزلی و بعضی دیگر نیز از طریق نهادهای همکار استانی و کشوری؛ در چارچوب قانون و مقررات مناطق آزاد برطرف خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.