کد خبر : 8870
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

رئیس پلیس راه گیلان: ترافیک در محورهای گیلان نیمه سنگین و پرحجم است

رئیس پلیس راه گیلان: ترافیک در محورهای گیلان نیمه سنگین و پرحجم است
محورهای مواصلاتی استان گیلان متأثر از تردد و خروج مسافران دارای ترافیک نیمه سنگین و شلوغ است.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به اینکه ترافیک از صبح امروز در محورهای خروجی استان نیمه سنگین و پرحجم است، گفت: مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.
سرهنگ جاور صفاری شامگاه جمعه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های استان گیلان، اظهار کرد: با اتمام موج اول سفرهای نوروزی از ابتدای صبح جمعه شاهد بازگشت مسافران به مقاصد خود بودیم.
وی با بیان اینکه ترافیک در حال حاضر در محور رشت به قزوین به ویژه در محدوده پل سراوان به سمت امامزاده هاشم و در شهر رودبار نیمه سنگین و پرحجم اما روان است، افزود: محورهای منتهی به رشت به سمت قزوین و رودبار بخصوص فومن به سمت سراوان و سنگر- سیاهکل و رشت به سمت امامزاده هاشم نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.
رئیس پلیس راه گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در گردنه حیران محور آستارا به سمت اردبیل ترافیک پرحجم و نیمه سنگین است، گفت: در بزرگراه لنگرود به سمت لاهیجان و آستانه اشرفیه ترافیک نیمه سنگین و روان است.
وی ادامه داد: دیگر محورهای مواصلاتی استان گیلان متأثر از تردد و خروج مسافران دارای ترافیک نیمه سنگین و شلوغ است.
سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز بیش از ۷۱۹ هزار خودرو وارد استان گیلان شده است، تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۳ درصدی داشته است.
وی به جان باختن پنج نفر در تصادفات جاده‌ای در محورهای استان گیلان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اشاره و اضافه کرد: در همین مدت ۷۸ نفر از هموطنان نیز در این حوادث مصدوم شده‌اند.
سرهنگ صفاری تأکید کرد: با وجود کاهش آمار تصادفات جاده‌ای در مقایسه با سال گذشته اما مسافران باید قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از رفتارهای پر خطر در هنگام رانندگی جدا خودداری کنند.
وی با بیان اینکه مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و به ساعات پایانی شب موکول نکنند، ادامه داد: در زمان خستگی و خواب آلودگی نیز راننده نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.