کد خبر : 28826
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴

مدیرکل صمت گیلان:

ابطال جوازهای تاسیس صنعتی فاقد پیشرفت فیزیکی

ابطال جوازهای تاسیس صنعتی فاقد پیشرفت فیزیکی
پورحیدری:کمیته‌ای برای ساماندهی و رصد مجوزهای صادر شده، تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

تیمور پورحیدری در جلسه ساماندهی مجوزهای صنعتی و پایش طرح‌های نیمه تمام گفت: در چارچوب قانون، جوازهای تأسیس صنعتی فاقد پیشرفت گیلان در راستای برنامه ریزی دقیق‌تر ابطال می‌شود.

وی با بیان اینکه به طور کلی ۸۱۲ مجوز دارای اعتبار در حوزه‌های صنعتی،دخانی،رمز ارز و انبار در سامانه وجود دارد، افزود: از این تعداد بالغ بر ۱۶۴ جواز طرح توسعه صنعتی برای کارخانجات در حال فعالیت صادر شده است با پیشرفت‌های متعدد درصدد تکمیل خطوط تولید و پروژه صنعتی خود هستند.

پورحیدری ادامه داد:در این راستا ۱۸۴ طرح صنعتی گیلان بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که در صورت تخصیص تسهیلات حمایتی پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۳ راه اندازی شوند و جواز تأسیس آنها تبدیل به پروانه بهره برداری خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اخطارهای لازم برای دارندگان جواز تأسیس فاقد پیشرفت صادر شده است، تصریح نمود: کمیته‌ای برای ساماندهی و رصد مجوزهای صادر شده، تشکیل شده است که موظف‌اند کلیه جوازهای صادره بدون پیشرفت قدیمی را ابطال و از گردونه آمار صنعتی در سامانه خارج نمایند.

مدیرکل صمت گیلان پایش و رصد مستمر جواز تاسیس‌های صنعتی قدیمی را به حوزه طرح و برنامه تکلیف و تاکید کرد: شفاف سازی امور با ابطال مجوزهای راکد و متوقف شده؛ لازمه برنامه‌ریزی صحیح و دقیق برای جذب سرمایه‌گذاران جدید و واگذار شدن اراضی و زیرساخت‌های معطل مانده می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.