کد خبر : 29377
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۶:۵۱

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان:

بهشت وعده پروردگار برای خرید جان‌های مومنان واقعی است

بهشت وعده پروردگار برای خرید جان‌های مومنان واقعی است
روح بلند رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی به عنوان یکی از بندگان شایسته پروردگار که نمونه عملی ایمان و عشق به مردم و خدمت بود از جایگاهی رفیع نزد ایزد متعال برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

شهادت هنر مردان خداست و آنان که در مسیر خدمت به مردم و خلق خدا که تنها راه مطمئن رسیدن به رضای معبود است حرکت می نمایند و مجاهدانه در آن گام برمی‌دارند هجرانشان به سوی کوی یار در هر حالت رنگ و عطر شهادت دارد.

عروج خادم الرضا علیه السلام،رئیس جمهور مجاهد و مردمی و خدمتگزار صدیق ملت شریف ایران اسلامی و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد در حین رسالت بزرگ خدمت به مردم را به امام زمان (ع) ،رهبر معظم انقلاب و تمامی هموطنان تسلیت عرض نموده و از یگانه بی‌همتا آرزومندیم روح بلند این مجاهد نستوه در راه خدمت را با اولیاء ا.. محشور و از شفاعت ائمه اطهار برخوردار نماید.

بی تردید شهادت پاداشی شایسته برای انسان‌های ناب و پیشتازان نهضت خدمت‌رسانی بوده و به مصداق آیه شریفه ((ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه )) که میفرماید خداوند جانهای مومنان را به بهای بهشت خریداری می‌کند،روح بلند رئیس جمهور محبوب ایران اسلامی به عنوان یکی از بندگان شایسته پروردگار که نمونه عملی ایمان و عشق به مردم و خدمت بود از جایگاهی رفیع نزد ایزد متعال برخوردار است.

لذا ضمن تسلیت دوباره هجران غم انگیز این اسوه خدمت،شهادت این عزیز و یاران و همراهانش دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت ا.. سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه و در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و مهندس مالک رحمتی استاندار گرامی آذربایجان شرقی و اعضای تیم حفاظت و خلبانان شهید در این سانحه را تسلیت عرض نموده و برای روح این خدمتگزاران نظام علو درجات را از خداوند مسئلت داریم.

 

منبع: روابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.