کد خبر : 29374
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۵

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان گیلان:

کشف و شناسايي انبار احتکار کود شيميايي در رشت

کشف و شناسايي انبار احتکار کود شيميايي در رشت
سرهنگ محمد خوش‌‎خلقت:قاچاق و احتکار كالا به اقتصاد کشور ضربه مي‌زند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان گیلان از کشف 17 تن کود شيميايي و 201 دستگاه سم‌پاش قاچاق در بازرسي از انبار يک واحد صنفي در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ محمد خوش‌‎خلقت با اشاره به اينكه قاچاق و احتکار كالا به اقتصاد کشور ضربه مي‌زند،گفت: مبارزه با قاچاق و احتکار کالا و ارز يکي از مهمترين اولويت‌هاي کاري پليس است که با جديت ادامه دارد.

وي در ادامه با بيان اينکه ماموران پليس امنيت اقتصادي استان با انجام تحقيقات از احتکار کود‌هاي شيميايي داخل انبار يک واحد صنفي در شهرستان رشت مطلع شده و موضوع را مورد پيگري قرار دادند، افزود: پس از تحقيقات صورت گرفته و احراز صحت موضوع، پليس به آدرس محل مورد نظر اعزام شد.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان گيلان از کشف ۱۷ تن کود شميايي احتکار شده و ۲۰۱ دستگاه سم‌پاش قاچاق در بازرسي از مغازه اعلامي خبر داد و با اعلام اينکه کارشناسان ارزش تقريبي اين کشفيات را ۱۹ ميليارد و ۲۵۰ ميليون ريال برآورد کردند، اذعان‌‎داشت: در اين خصوص متهم ۴۴ ساله براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي مرجع قضائي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در پايان خاطرنشان نمود: سامانه پليس امنيت اقتصادي به شماره ۰۹۶۳۰۰ آماده دريافت اخبار و اطلاعات مردم در خصوص شناسايي و برخورد با مجرمان و متخلفان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.