کد خبر : 29396
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰

راهیابی ۶ فرهنگی به دهمین جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس

راهیابی ۶ فرهنگی به دهمین جشنواره کشوری الگوهای برتر تدریس
شناسایی همکاران توانمند در تدریس درس تفکر و سبک زندگی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: پس از داوری مرحله استانی دهمین جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی ، ۶ دبیر برتر گیلانی به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند.
حسن پیراولیا با اشاره به با ابلاغ دستورالعمل اجرایی این جشنواره در اسفندماه گذشته گفت: پس از پایان رقابت‌های منطقه ای ،۴۲ همکار به مرحله استانی راه یافتند که در این مرحله ۶ فرهنگی برای رقابت در جشنواره کشوری انتخاب شدند.
وی افزود: مرحله کشوری تیرماه با حضور ۱۵۰  منتخب کشوری به صورت حضوری برگزار می‌شود و سه منتخب آن در قالب رویداد بین‌المللی الف تا تقدیر می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان در ادامه درباره مختصات این جشنواره افزود: برای این دوره چهار درس از کتب تفکر و سبک زندگی انتخاب و یک درس نیز به صورت اختیاری در نظر گرفته شده است که علاقه مندان به حضور در جشنواره با توجه به نیاز منطقه یا شهرستان علاوه بر طراحی محتوای مناسب، تدریس خواهند نمود.

پیر اولیا هدف از اجرای جشنواره الگوهای برتر تدریس را شناسایی همکاران توانمند در تدریس درس تفکر و سبک زندگی دانست و گفت:با شناسایی همکاران توانمند و روش‌های اجرایی آنان می‌توان روش‌های نوین در تدریس کتب تفکر و سبک زندگی ترسیم نمود و به عنوان معیار در بین سایر همکاران تعمیم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.