کد خبر : 29388
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶

آئین سوگواری شهادت آیت الله رئیسی در برق منطقه ای گیلان برگزار شد

آئین سوگواری شهادت آیت الله رئیسی در برق منطقه ای گیلان برگزار شد
آئین گرامیداشت و سوگواری شهادت آیت ا... رئیسی و همراهانش در نمازخانه شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

آئین گرامیداشت و سوگواری سیدالشهدای خدمت، خادم مردم و مرد خستگی‌ ناپذیر، حضرت آیت ا… رئیسی و همراهانش، با حضور مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان، امام جماعت، معاونین، مدیران و جمعی از کارکنان در نمازخانه  شرکت برگزار شد.
در مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور ایران و همراهانش، حجت الاسلام والمسلمین شیرزاد امام جماعت شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: بر اساس آیات قرآن کریم، چنانچه کسی در راه خدمت به مردم جانش را از دست بدهد، شهید راه خدا محسوب می شود و رئیس جمهور عزیز ایران اسلامی به این افتخار نائل آمد.
وی با اشاره به اینکه آیت ا… رئیسی، تنها رئیس جمهوری بود که در طول دوران خدمتش، بیش از همه تهمت و طعنه شنید، افزود: او در خدمت به مردم، ایمان و اراده ای راسخ داشت و کارشکنی های متعدد نتوانست هیچ خللی،در  پیشرفت کارهایش به وجود بیاورد.
حاج آقا شیرزاد گفت: رئیس جمهور محبوب و مردمی ملت شریف ایران، با همه سختی‌ها و مشکلات،همیشه پای کار بود و در راه توسعه و آبادانی کشور و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام‌های موثری برداشت.
در پایان این مراسم روحانی و معنوی، مداح اهل بیت(ع) به مداحی و نوحه خوانی پرداخت و کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان در رثای رئیس جمهور مردمی و شهید راه خدمت، اشک ماتم ریختند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.