کد خبر : 28704
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱

رئیس مطالعات راهبردی غرب آسیا:

بازدارندگی”وعده صادق”فلسطین را تثبیت کرد

بازدارندگی”وعده صادق”فلسطین را تثبیت کرد
احمدرضا روح‌الله‌ زاده:سرزمین باستانی فلسطین برای منافع انگلیس بسیار مهم‌تر از 700 هزار نفر عرب متعصب ساکن این سرزمین است.

به گزارش گروه رسانه‌ای ایران ” گرا “:

احمدرضا روح‌الله‌ زاده با اشاره به انجام عملیات طوفان الاقصی که ضربه ای به ساختار تمامیت رژیم صهیونیستی وارد نمود در مجتمع جهاددانشگاهی  رشت گفت: به تعبیر زیبای امام هر صهیونیست یک جریان سیاسی،اقتصادی برای سلطه بر جهان است،بنابراین و این جریان از قرن 16 شروع و در قرن 17 رویه قویتری را پیش گرفت.

این عملیات به صراحت اعلام می‌کند که رهبران صهیونیستی و قدرت‌های استعماری مانند لوید جرج نخست وزیر وقت انگلیس اعتقاد داشت:یک پایگاه مستعمره یهودی‌نشین در جغرافیای فلسطین برای حفظ منافع بریتانیا حیاتی است و باید برای تاسیس رژیم صهیونیست سرمایه گذاری شود.

روح‌الله زاده با اشاره به اعلامیه بالفور گفت:دو ماه بعد از صدور این اعلامیه در نشریه “دی فلن” طی یک یاداشت نوشت: جنبش صهیونیست خوب یا بد و زشت یا زیبا باید ایجاد شود زیرا ریشه در آرزوی‌های ما دارد.

در این یادداشت اضافه شده است،سرزمین باستانی فلسطین برای منافع انگلیس بسیار مهم‌تر از 700 هزار نفر عرب متعصب ساکن این سرزمین است.

رئیس مطالعات راهبردی غرب آسیا درباره اصل غافلگیری متذکر شد:همه این عملیات”طوفان الاقصی”در مدت 6 ساعت و در 22 شهر و شهرک پیرامون غزه رخ داد و براس گزارش سفیران غربی احساس وحشتی بزرگ در رژیم صهیونتیسی ایجاد شد.

وی با تاکید بر انجام عملیات وعده صادق هم گفت:چنانچه این عملیات موفق انجام نمی‌شد هر کشوری به خودش اجاز می‌داد به جمهوری اسلامی ایران مستقیم حمله کند.

روح‌الله زاده یادآور شد:با این عملیات اعلام کردیم،هر گونه حرکتی علیه نظام اسلامی را با حملات مستقیم پاسخ می‌دهیم و این اراده یک استاندارد در سطح عالی به شمار می‌رود.

وی به تولید انواع سلاح و پهپادهای پیشرفته در داخل کشور اشاره و افزود:مولفه‌های تولید مستقل انواع سلاح‌های مدرن اراده قوی و کارآمدی نشانه اقدام ایران اسلامی در بازداندگی بود و به تعبیری بسیاری ازکارشناسان راهبردی جمهوری اسلامی ایران در قامت یک ابر قدرت به جهانیان معرفی شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.