کد خبر : 27384
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳

فرماندار ماسال:

عذر مدیرانی که روحیه خدمت ندارند،خواسته می‌شود

عذر مدیرانی که روحیه خدمت ندارند،خواسته می‌شود
پویشگران گیل-گیل چالانی گفت:با هدف جهاد تبیین و بیان دستاوردها باید به دقت و توجه زیاد از ظرفیت رسانه ها به خصوص رسانه‌های انقلابی استفاده شود.

تعامل مدیران با رسانه‌های باید تقویت شود

به گزارش گروه رسانه ای ایران ” گرا” :
مهندس غلامرضا گیل چالانی در جلسه شورای اداری شهرستان ماسال گفت: متاسفانه تعاملات مدیران منطقه با رسانه‌های انقلابی و همسو با دولت کم رنگ است و یا آنکه خبرها به هنگام به آگاهی افکار عمومی نمی‌رسد و خدماتی که دولت و نظام ارایه می‌دهند، ناگفته می‌ماند.
فرماندار ماسال افزود:مدیرانی که انگیزه رسیدگی به امور مردم را ندارند،عذرشان خواسته می‌شود.
وی موضوع تکریم ارباب رجوع را بسیار مهم برشمرد و افزود: متاسفانه بر اساس گزارش‌ها و مشاهداتی تبعض در میان ارباب رجوع در بعضی ادارات موجب نارضایتی مردم شده است و باید این نگرانی‌ها به سرعت حل و به عدالت با مردم رفتار شود.
نماینده عالی دولت در ماسال تصریح نمود: رئیس یک اداره هرگز حق ندارد به ارباب رجوعی که مشکل‌اش در آن اداره حل نشده و به فرماندار مراجعه و دوباره رجوع می‌کند، اعلام کند، بهتر است برای حل مشکل پیش فرماندار بروید.
مهندس گیل چالانی هشدار داد: اگر این مورد در سطح شهرستان یک بار دیگر مشاهده شود یا خبری بشنوم،جای آن رئیس اداره یا کارشناس دیگر در این شهرستان نخواهد بود.
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: ما بعنوان کارگزاران دولت که حقوق دریافت می‌کنیم،خدمتگذار مردم بوده و باید کار مردم را به خوبی انجام دهیم و هیچ بهانه ای در این راستا قابل پذیرفتن نیست.
فرماندار ماسال ادامه داد: شعار اصلی دولت سیزدهم هم،خدمت بی‌منت به مردم است و هر کسی حالش را ندارد و نحوه برخورد با مردم را نمی‌داند، سهوا یا عمدا امورات مردم را پیگیری نمی‌کند، اعلام کند تا با هماهنگی مدیریت استان تکلیفش را مشخص کنیم و این اتمام حجت ما با شما مدیران شهرستان است.
فرماندار ماسال یادآور شد: الحمدالله در شهرستان ماسال با توجه به اینکه تسهیلات حمایتی دولت در حوزه فرزند آوری با همکاری بانک‌ها افزایش قابل توجهی داشته است، همکاری دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات تبصره‌های 16 و 18 را بسیار خوب توصیف به نحوی که شهرستان در این حوزه مقام اول و دوم را کسب کرده است.
وی در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و تغییر کاربری‌ها گفت:با گشت‌های پلیس ساختمان و با همکاری بیشتر دهیاران و دستگاه‌های متولی با این پدیده زیانبار بیش از پیش برخورد می‌شود.
گیل چالانی به لزوم تشویق و تبیین احکام دینی از جمله حجاب اظهار نمود: مصوبات قرارگاه عفاف و حجاب قانونی بوده و لازم الاجرا است و همه دستگاه‌ها و صنوف باید نسبت به رعایت منشور اخلاقی ابلاغی حوزه متبوع خود اهتمام داشته باشند.
شایان ذکر است در پایان نماینده روزنامه دولت،روزنامه ایران در استان گیلان و نماینده شهرستان ماسال به حاضرین معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.