کد خبر : 28112
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳

شمارش معکوس:

رفتنی شدن عباسی از گیلان

رفتنی شدن عباسی از گیلان
پویشگران گیل-اسدالله عباسی استاندار گیلان به زودی از این استان به مقصد تهران خواهد رفت تا در یکی بخش‌های وزارت امور اقتصادی مستقر شود.

به گزارش گروه رسانه‌ای ایران ” گرا “،

ایلنا خبرگزاری کار ایران روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه و در حالی که استاندار در چند مراسم گرامیداشت روز کارگر و شهرداری‌ها مشارکت دارد،این خبر و همین تیتر را منتشر نمود.

از سویی با وجود آنکه درباره جایگزینی وی برای استانداری گیلان افراد متعددی طی چند ماه اخیر مطرح شده است،رایزنی‌ها در این باره ادامه دارد و نمایندگان مردم گیلان در مجلس و برخی سازمان‌ها و نهادهای مرتبط و تصمیم گیر ارایه طریق می‌کنند.

رفتن استاندار گیلان از زادگاهش بعد از حدود 30 ماه از اواسط سال گذشته مطرح بوده و خودش هر بار این اخبار را تکذیب و گفته است که بر روی انجام پروژه‌های نا تمام در استان تمرکز کرده است.

اسدالله عباسی اوایل نیمه دوم سال 1401 بعنوان استاندار گیلان معرفی شد. وی اهل روستای هلوکله بخش زیبای چابکسر استان گیلان است و در مدت حضور در گیلان در مقایسه با چند استاندار قبلی کارنامه بسیار بهتری ارایه داد.

گفته می‌شود، پس از سفر رئیس جمهوری به استان گیلان که طی روزهای اخیر انجام می‌شود، استاندار جدید گیلان هم معرفی خواهد شد.درباره کارنامه عباسی پس از عزیمت به تهران به صورت مشروح خواهیم نوشت و شما هم اگر نظر و دیدگاهی دارید با ما به اشتراک بگذارید.

خبرگزاری ایلنا درمطلب منتشره خود آورده است: لازم بذکر است که عملکرد حدودا سه ساله عباسی در گیلان همواره با نقدهای جدی همراه بوده و این مدیر ارشد استان هیچگاه در دوره مسوولیت خود حتی نتوانسته رضایت نسبی همفکران و هم حزبی‌های خود را فراهم آورد.
انتصاب مدیران بعضا نالایق و بی‌تجربه و افزایش نارضایتی عمومی از چالش‌های جدی دوره مدیریت عباسی در استانداری گیلان است
پیش‌بینی می‌شود با تغییر عباسی تغییرات قابل توجهی در مدیریت ستادی استانداری،فرمانداری‌ها و سایر سطوح مدیریتی صورت گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.