کد خبر : 28121
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۳۰

دیدگاه گروه رسانه ای ایران " گرا"

سفر رئیس جمهور به گیلان نزدیکتر شد

سفر رئیس جمهور به گیلان نزدیکتر شد
پویشگران گیل-چراغ اتاق‌های ساختمان استانداری گیلان اغلب و در طول سال از ساعت ۶ بعد از شهر به بعد خاموش است.

به گزارش گروه رسانه‌ای ایران ” گرا “،

غروب چهارشنبه ” 12  اردیبهشت ماه این شرایط تفاوت داشت زیرا هنگام عبور از خیابان معلم مشخص بود که چراغ‌های حداقل چهار طبقه از هفت طبقه استانداری از جمله روابط عمومی کامل روشن بودند!

از آنجایی که استاندار گیلان اواخر هفته گذشته اعلام کرد،طی روزهای آینده سفر رئیس جمهور به گیلان انجام می‌شود ،به نظر می‌رسد که شمارش معکوس برای انجام این سفر در ساختمان استانداری استارت خورده است.

رئیس جمهوری کشورمان در جریان سفرقریب الوقوع اش به گیلان به خصوص به شهر رشت چند طرح از جمله خط آهن رشت،کاسپین – چند واحد صنعتی نسبتا بزرگ، چندین طرح بهداشتی و درمانی که مسئولان مربوطه این روزها امار و اطلاعاتی می‌دهند و طرح‌های آب و برق و گاز را افتتاح خواهد کرد.

دو کلمه حرف حساب با رئیس جمهوری

امید است که در این سفر برای کامل شدن پروژه پسماند منطقه سراوان رشت که یک معضل چهل ساله بوده است.اختصاص اعتبارات ملی کافی برای رفع آلودگی دو رودخانه زرجوب و گوهررود که آلوده‌ترین رودهای جهان به شمار می‌روند و این رودها از قلب شهر رشت عبور کرده و در طول سال به خصوص تابستان بوی تعفن ناشی از فاضلاب جاری در این رودها بخشی از شهروندان را کلافه کرده است.تامین بودجه برای پروژه ناتمام زباله سوز رشت که معاون استاندار گیلان سه روز قبل  آن را به دو سال آینده حواله داده است  و باید با در نظر گرفتن اعتبارات ارزی در نیمه اول امسال امکان راه اندازی پیدا کند-توجه به زمین کارخانه پارس الکتریک که بلاتکلیف رها شده است.

عنایت به ماجرای پر سر و صدای کارخانه پوشش که گفته شد، احیا شده اما به قول رئیس کل دادگستری استان چند چرخ خیاطی آنجا گذاشته و یک فروشگاه هم در جلوی محوطه افتتاح کرده اند.تامین بودجه برای پایان کار بیمارستان بزرگ رشت در منطقه لاکان.

اقای رئیس جمهوری لطفا و حتما به این مسائل توجه داشته باشید و دستورات سریع و لازم را صادر کنید.

ما در رسانه‌های با پیشباز از اقدام‌های انقلابی جنابعالی ،در صورت واکنش دقیق نسبت به این مسائل تجلیل و موارد را به صورت لحظه به لحظه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.