کد خبر : 18639
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد: مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی ۲۷ آبان در رشت

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان خبر داد: مرحله استانی جشنواره قصه‌گویی ۲۷ آبان در رشت
سیدجلیل میرعظیمی:گروه‌های سنی نوجوان تا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها،مخاطبان جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری هستند.

به گزارش پویشگران گیل:

سیدجلیل میرعظیمی با اعلام این خبر افزود: مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گیلان از ۲۷ تا ۲۹ آبان ۱۴۰۲ در سالن سینمای اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت برگزار می‌شود و در این میان ۷۵ قصه‌گو در بخش‌های ملی، آیینی‌سنتی و زبان اشاره به قصه‌گویی خواهند پرداخت.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان، قصه‌گویی با موضوع سردار شهید، حاج‌قاسم سلیمانی، قصه موضوع غزه، قصه‌گویی با محوریت نظم و امنیت  و اجرای قصه با تاکید بر لبخندآفرینی را از دیگر عرصه‌های هنرنمایی قصه‌گویان مرحله استانی جشنواره اعلام‌ نمود.
وی با اشاره به رویکردهای این جشنواره افزود: نگاه و زاویه دیدجدید، امیدآفرینی، لبخند و ایمان آفرینی از جمله این این رویکردها محسوب‌ می‌شود.
میرعظیمی درهمین‌حال، اشاره‌ای به طیف گسترده و مخاطبان جشنواره قصه‌گویی کانون پرورش فکری و جریان‌سازی این حرکت فرهنگی‌ هنری داشت و گروه‌های سنی نوجوان تا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را از جمله شرکت‌کنندگان اعلام‌ نمود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان، مشارکت مسئولان و دستگاه‌های متولی عرصه فرهنگ را برای فراهم‌سازی زمینه‌های برگزاری هرچه بهتر این جشنواره شایسته قدردانی دانست و از تمامی صاحبان قلم و اندیشه، اصحاب رسانه و علاقه‌مندان برای همراهی با این حرکت فرهنگ‌ساز دعوت‌ نمود.

منبع:روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.