کد خبر : 28579
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲

رئیس شورای اسلامي شهر رشت:

تبدیل وضعیت معلمین شاغل در مدارس غیرانتفاعی

تبدیل وضعیت معلمین شاغل در مدارس غیرانتفاعی
تقاضای تعدادی از معلمین شاغل در مدرسه غیرانتفاعی پیرامون دیدار با استاندار گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامي شهر رشت در دیدار با جمعی از معلمین مدارس غیرانتفاعی شهر رشت با تبریک هفته معلم اظهار نمود: معلمین بر گردن همه ما حق دارند و باید مقام و منزلت آنان همواره حفظ و مورد تکریم باشد.

وی با بیان اینکه معلمین مدارس غیرانتفاعی همچون دیگر مدارس برای تعلیم و تربیت دانش آموزان این سرزمین تلاش می‌کنند،افزود: امیدوارم با تمهیدات مسئولین،معلمین شاغل در مدارس غیرانتفاعی نیز تبدیل وضعیت شده و از حقوق و مزایای قانونی بهره‌مند شوند.

رئیس شورای اسلامي شهر رشت در پاسخ به تقاضای تعدادی از معلمین شاغل در مدرسه غیرانتفاعی پیرامون دیدار با استاندار گیلان بیان نمود: استاندار گیلان شخصیتی مردمی است و یقینا از دیدار با معلمین پُر تلاش در مدارس غیر انتفاعی رشت استقبال می‌کند.

رئیس انجمن صنفی نیروهای آزاد شاغل در مدارس غیر دولتی گیلان نیز در این دیدار با قدردانی از نگاه حمایتی واثق کارگرنیا رئیس شورای شهر رشت اظهار داشت: برگزاری چنین نشست‌هایی برای معلمین شاغل در مدارس غیرانتفاعی گیلان دلگرم کننده است و دکتر کارگرنیا از ابتدای حضور در این جایگاه همواره نگاه حمایتی نسبت به معلمین شاغل در مدارس غیرانتفاعی را داشته اند.

لیلا ابراهیمی با بیان اینکه تمایل داریم دغدغه‌هایمان را با استاندار گیلان مطرح کنیم،افزود: از ریاست شورای اسلامی شهر رشت تقاضا داریم این خواسته ما را به گوش استاندار گیلان برساند.
در پایان دیدار به مناسبت گرامی داشت هفته معلم از معلمین حاضر در این دیدار تجلیل شد.

 

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شورای رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.