کد خبر : 13461
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸

معصومه نیک کار

ارتفاع برف در برخی مناطق ماسال به ۳ متر می‌رسد

ارتفاع برف در برخی مناطق ماسال به ۳ متر می‌رسد
آخرین راه ارتباطی بین شهری مسدود شده از برف این شهرستان است که با تلاش راهداران برف‌روبی، بازگشایی، ایمن‌سازی و از امروز در اختیار مسافران و گردشگران منطقه قرار گرفت.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: با گذشت ۲ ماه از فصل بهار، در برخی از مناطق بهمن‌گیر محور ارتباطی خلخال به گیلان ارتفاع برف به بیش از سه متر می‌رسد.
معروف خسروی در بازدید از عملیات بازگشایی راه خلخال – ماسال اظهار کرد: این مسیر به عنوان آخرین راه بین شهری مسدود شده از برف این شهرستان، برف‌روبی و بازگشایی شد.
وی تصریح کرد: پیش از این همه محورهای ارتباطی مسدود شده از برف پاییز و زمستان سال گذشته این شهرستان به استان گیلان بازگشایی و در اختیار رانندگان عبوری از مسیرهای خلخال به پونل و خلخال به ماسوله قرار گرفته بود.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: محور خلخال به ماسال از ابتدای روستای هدف گردشگری گیلوان واقع در بخش شاهرود تا انتهای حوزه استحفاظی استان اردبیل و همچنین انتهای گردنه واقع در این مسیر، آخرین راه ارتباطی بین شهری مسدود شده از برف این شهرستان است که با تلاش راهداران برف‌روبی، بازگشایی، ایمن‌سازی و از امروز در اختیار مسافران و گردشگران منطقه قرار گرفت.
خسروی افزود: با وجود گذشت نزدیک به ۲ ماه از فصل بهار، ارتفاع برف در برخی از مناطق برف و بهمن‌گیر این محور ارتباطی خلخال به استان گیلان به بیش از سه متر می‌رسد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال خاطرنشان کرد: حجم سنگین برف در مسیر یاد شده زمان اجرای عملیات برف‌روبی این راه را برای راهداران خلخال طولانی کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.