کد خبر : 17848
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

نواخته شدن زنگ استکبار‌ستیزی در مدارس گیلان

نواخته شدن زنگ استکبار‌ستیزی در مدارس گیلان
رمضانی:قدرت تجزیه و تحلیل دانش آموزان در مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بزرگترین دشمن آمریکا و اسرائیل است.

به گزارش پویشگران گیل:
محمدحسین رمضانی در آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در مدرسه پسرانه شهید بیگلو ناحیه یک رشت با برشمردن رویدادهای ۱۳ آبان گفت: تبعید امام خمینی به ترکیه در اعتراض به کاپیتولاسیون، شهادت دانش آموزان در آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ اظهار داشت: محور اصلی این روز،یادآوری حضور مردم در تمامی عرصه‌های انقلاب است و روز دانش آموز امسال با شعار« نظم نو جهانی با نسل آرمانی » تأکید بر نقش دانش‌آموزان در مدیریت آینده کشور است.
وی افزود: لازمه مدیریت بهینه در کشور داشتن نیروی انسانی با اندیشه و برنامه متعالی و همچنین کالبد سالم است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب جوانانی می خواهیم که با قدرت تحلیل بتوانند آینده کشور را بسازند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به جنگ شناختی دشمن علیه نظام اسلامی و به ویژه مخاطبان نوجوان و جوان کشور خاطرنشان کرد: در جنگ روایت‌ها دشمن با تبلیغات و استفاده از اخبار زرد درپی قلب واقعیت و وارونه جلوه دادن حقایق است که تربیت دانش آموزانی با قدرت تمیز اخبار درست از غلط وظیفه ماست.
رمضانی با تأکید بر ضرورت توجه به مسئولیت فردی یکایک دانش آموزان در ارتقای جایگاه کشور خاطرنشان کرد: دانش آموز آگاه و بیدار در جامعه امروز مهم ترین رقیب آمریکا و اسرائیل محسوب می شود و تحلیل درست مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی امکان دفاع همه جانبه از کشور را فراهم می‌کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش قدرت آمریکا و اسرائیل را رو به افول دانست و گفت: دفاع از مظلوم غایت انقلاب اسلامی است و بی‌شک جهان بدون اسرائیل و آمریکا زیباتر خواهد بود.
سرهنگ پاسدار الیاس کوثری جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با ذکر خاطراتی از شهید فهمیده در ابتدای دوران جنگ ۸ ساله بر نقش بی‌بدیل دانش آموزان و فرهنگیان در حفظ تمامیت ارضی کشور تأکید کرد.
اجرای سرود و قرائت مقاله از دیگر برنامه‌های مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان در مدرسه شهید بیگلو بود.   

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.