کد خبر : 15004
تاریخ انتشار : شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان: اخذ تعهد از ۵ هزار واحد صنفی به رعایت شئون اسلامی و قوانین

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان: اخذ تعهد از ۵ هزار واحد صنفی به رعایت شئون اسلامی و قوانین
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گفت: هزار و ۹۴ واحد صنفی متخلف طی ۵ ماه گذشته به دلیل‌عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات در گیلان پلمب شد.

به گزارش پویشگران گیل:
سرهنگ علی حیدرخواه به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان،سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.
وی در ادامه گفت: در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در بازار، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت ویژه و مستمر در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در ۵ ماه گذشته ۲۴ هزار و ۳۷۵ واحد صنفی در سطح استان مورد بازدید قرار گرفت،افزود: در این بازدیدها برای هزار و ۴۷۳ واحد صنفی اخطار پلمب صادر، به ۱۱ هزار و ۴۵۹ واحد تذکر ابلاغ، از ۵ هزار و ۶۰ واحد صنفی تعهد اخذ و هزار و ۹۴ واحد صنفی متخلف به دلیل‌عدم رعایت شئون اسلامی و قوانین و مقررات پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.
این مقام انتظامی در پایان از تشکیل پرونده و معرفی افراد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.