کد خبر : 19403
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

افتتاح مرکز غربالگری سرطان و شنوایی‌سنجی بندرانزلی

افتتاح مرکز غربالگری سرطان و شنوایی‌سنجی بندرانزلی
مرکز غربالگری سرطان و شنوایی سنجی بندرانزلی با اعتبار حدود دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پویشگران گیل:

مرکز غربالگری سرطان شهرستان بندرانزلی با حضور دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی، محمد پورخوش‌سعادت فرماندار و دیگر مسؤولان شهرستان با اعتبار بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و رسماً به بهره‌برداری رسید.
مرکز غربالگری سرطان بندرانزلی حدود ۴۰۰ مترمربع وسعت دارد و ۵۶۹ میلیون تومان از محل خیرین و ۳۷۰ از منابع دانشگاه علوم پزشکی گیلان و تنخواه مرکز جهت احداث آن هزینه شده است.
بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان نیز در این مرکز برای تأمین تجهیزات پزشکی اعتبار صرف شده است.
همچنین مرکز شنوایی‌سنجی کلینیک ویژه‌ بندرانزلی نیز امروز با هزینه ۶۵۰ میلیون تومان از محل خیرین افتتاح شد و مورد بهره‌برداری مردم رسید.
دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حاشیه افتتاح مرکز غربالگری سرطان انزلی با اشاره به استقرار تجهیزات غربالگری در این مرکز، اظهار کرد: دستگاه‌های زیادی در این مرکز نصب و راه‌اندازی شده تا بیماران انزلی و منطقه برای شناسایی و غربالگری سرطان مجبور به حضور در مرکز استان نشوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با تقدیر از خیران افزود: بخشی اعظمی از این مرکز توسط خیران فراهم شده که شایسته تحسین است.
دکتر آشوبی همچنین از تلاش برای استقرار رادیوتراپی در مرز غربالگری سرطان انزلی خبر داد تا فرایند درمان بیماران سرطانی در این شهرستان تکمیل شود.
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.