کد خبر : 8867
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

استاندار گیلان: مسئولان اخلاق اسلامی و مدیریت تحولی را در دستور کار قرار دهند

استاندار گیلان: مسئولان اخلاق اسلامی و مدیریت تحولی را در دستور کار قرار دهند
تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلف از جمله روان سازی ترافیک، توزیع مناسب کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، استفاده بهینه از ساحل در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار گرفته بود.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان با اشاره به اینکه بیانات رهبری چراغ راه تعالی و رشد کشور است، گفت: مسئولان گیلانی باید اخلاق اسلامی و مدیریت تحولی در دستور کار قرار دهند.
اسدالله عباسی بعد در دیدار نوروزی با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به سخنرانی نوروزی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: بیانات رهبری معظم همیشه چراغ راه رشد و تعالی و نجات کشور بوده است.
وی به بیانات رهبری در مورد دولت سیزدهم اشاره و تأکید کرد: با توجه به این سخنان تعهدات دولت برای خدمت به مردم افزوده شده است.
استاندار گیلان با اشاره به اینکه خدمت به مردم بر اساس منویات رهبری از راهبردهای امسال دولت سیزدهم است، گفت: باید مدیران و مسئولان خدا را ناظر بر اعمال خود بدانند در خدمت به مردم از هیچ کوششی فرو گذار نکنند.
عباسی ادامه داد: مدیران و مسئولان گیلان باید اخلاق اسلامی و مدیریت تحولی که مدنظر مقام معظم رهبری و رئیس جمهور برای خدمت جهادی در دستور کار قرار دهند.
وی با اشاره به حضور مسافران در استان گیلان و پیش بینی افزایش سفرها، افزود: تمهیدات لازم در حوزه‌های مختلف از جمله روان سازی ترافیک، توزیع مناسب کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، استفاده بهینه از ساحل در دستور کار همه دستگاه‌ها قرار گرفته بود.
استاندار گیلان با تأکید بر لزوم نظارت بر روند اجرای امور به صورت میدانی، تصریح کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای رضایت‌مندی مردم در نقاط مختلف در حال انجام است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، گفت: همه مدیران باید توان خود را برای تحقق این شعار به کار بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.