کد خبر : 13402
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

معصومه نیک کار

برنامه ریزی پروژه های برق منطقه ای گیلان تا سال ۱۴۱۰ در جلسه شورای پدافند غیرعامل

برنامه ریزی پروژه های برق منطقه ای گیلان تا سال ۱۴۱۰ در جلسه شورای پدافند غیرعامل
جلسه کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری شورای پدافند غیرعامل استان گیلان در شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد.

به گزارش پویشگران گیل:
دومین جلسه کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری شورای پدافند غیرعامل استان گیلان با حضور اعضای کارگروه در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) برق منطقه ای گیلان برگزار شد.
بهمن داراب زاده مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان و ریاست کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری شورای پدافند غیرعامل استان گیلان گفت: در سال جاری تابستان بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم با توجه به افزایش دما و میزان رطوبت، مصرف برق با 8/3  درصد رشد به عدد ۲۲۲۴مگاوات رسید در حالی که میزان مصرف سال قبل ۲۰۵۳مگاوات بود اگر چه دقایقی عدد ۲۲۶۸مگاوات ثبت شد، در چنین شرایطی ۱۰درصد افزایش مصرف داشتیم که این عدد، عدد بزرگی است چون سالانه رشد 4 تا 5 درصد نظر گرفته می شود.
وی با اشاره به پیک مصرف امسال افزود: برای دومین سال متوالی پیک مصرف استان گیلان در روز پنجشنبه رقم خورد و عدد پیک مصرف برای روزهای پنجشنبه عدد بسیار بزرگی است که نشان دهنده حجم مسافرین و گردشگران و مسافرت‌ها به این استان است از طرفی ضرورت سرمایه‌گذاری را یاد آور می شود تا برای تابستان  سال آینده با مشکلات روبرو نشویم.
وی یادآور شد: در هفته دولت امسال ۶ پروژه زیربنایی افتتاح و بهره‌برداری شد و پروژه‌های بزرگی نیز در مراحل تکمیلی داریم که در ایام الله دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به برنامه محور بودن صنعت برق گفت: اجرای پروژه‌های مورد نیاز استان گیلان براساس برنامه‌های راهبردی تا سال ۱۴۱۰ برنامه‌ریزی شده است. از هم اکنون روند تلاش ها تداوم دارد تا تابستان سال آینده را هم بدون خاموشی سپری کنیم.
داراب‌زاده ریاست کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری شورای پدافند غیرعامل استان گیلان در بخشی دیگر گفت: برای تحقق اهداف مورد نظر با توجه به مجموعه اقدامات برق منطقه‌ای گیلان در جهت دستیابی و تحقق اهداف مورد نظر برای تامین منابع به همکاری و همیاری ملی و استانی نیاز داریم چون برای اجرای پروژه‌ها با کمبود منابع مواجه هستیم.
وی افزود: در ادامه بهره برداری از پروژه ها، در هفته پدافند غیرعامل در هفته اول آبان‌ماه ۲پروژه برق منطقه ای گیلان بهره برداری خواهد شد.
بر اساس این گزارش ویشکایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بهمن داراب‌زاده با تاکید بر همراهی در جهت رفع مشکلات،حفاظت و خود مراقبتی را ضروری خواند و افزود: حفاظت و خود مراقبتی از زیرساخت‌های مهم و حیاتی با استفاده از همه ظرفیت ها و همه توان انجام شود تا روند خدمت رسانی به مردم درهمه ایام سال بدون وقفه تداوم یابد.



ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.