کد خبر : 28026
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳

سردار عزیزالله ملکی:

کشف ۴۵ میلیارد ریال پارچه خارجی قاچاق در گیلان

کشف ۴۵ میلیارد ریال پارچه خارجی قاچاق در گیلان
مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سردار عزیزالله ملکی با اشاره به اینکه اثر سوء قاچاق و احتکار کالا موجب اخلال در نظم اقتصادی، تضعیف تولید داخلی و کاهش اشتغال می‌شود، گفت: برای مانع‌زدایی از مسیر تولید و پشتیبانی از آن، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی با قدرت و به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی در ادامه از دریافت خبر دپو پارچه قاچاق داخل یک کارگاه در یکی از محله‌های شهرستان بندرانزلی خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات لازم و احراز صحت موضوع به همراه نماینده اداره صمت به آدرس محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۲۴۶ طاقه انواع پارچه‌های خارجی بدون مدارک گمرکی و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۴۵ میلیارد ریال عنوان و افزود: در رابطه متهم ۳۴ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۲ سارق و هفت مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه در گیلان خبر داد و گفت: این افراد به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ علیرضا حدادی با اشاره به اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، اظهار نمود: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه طرح عملیاتی مبارزه با سرقت مغازه به مدت سه روز در استان گیلان اجرا شد، افزود: در این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، ۲۲ سارق و هفت مالخر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده سارقان به ۲۲ فقره سرقت مغازه اعتراف کردند و برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

 

منبع: پایگاه خبری پلیس گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.