کد خبر : 870
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

استاندار گیلان:دستگاه‌های اجرایی باید از روابط عمومی‌ها حمایت کنند

استاندار گیلان:دستگاه‌های اجرایی باید از روابط عمومی‌ها حمایت کنند

به گزارش پویشگران گیل: نماینده عالی دولت در گیلان روابط عمومی را پلی میان مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: روابط عمومی‌ها رابط میان مسئولان و مردم هستند زیرا یکی از وظایف این مجموعه پر تلاش انتقال درست و صحیح خدمات و دستاوردهای دولت و انقلاب اسلامی است. به نقل از پایگاه اطلاع

به گزارش پویشگران گیل:
نماینده عالی دولت در گیلان روابط عمومی را پلی میان مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: روابط عمومی‌ها رابط میان مسئولان و مردم هستند زیرا یکی از وظایف این مجموعه پر تلاش انتقال درست و صحیح خدمات و دستاوردهای دولت و انقلاب اسلامی است.
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان گیلان با بیان اینکه اساسنامه و چارچوب روابط عمومی‌ها مشخص است، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع رسانی اقدامات دولت و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری دارند.
وی با تاکید بر لزوم توجه به نقش روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در جهاد تبیین گفت: دستگاه‌های اجرایی در گیلان باید از روابط عمومی‌های خود به خوبی حمایت کنند زیرا این قشر زحمتکش یکی از بازوهای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
استاندار گیلان با بیان اینکه انتظار بنده از روابط عمومی‌ها بسیار زیاد است،تصریح کرد: اگر روابط عمومی‌ها به وظایف خود به درستی عمل کنند دیگر شاهد جنگ روانی توسط دشمن نخواهیم بود.
عباسی، روابط عمومی را پلی میان مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: روابط عمومی رابط میان مسئول و مردم هستند زیرا یکی از وظایف روابط عمومی انتقال درست و صحیح دستاوردهای دولت و انقلاب اسلامی است لذا در حوزه روابط عمومی باید بحث کیفی افزایش پیدا کند.
وی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در اشاعه فرهنگ جهاد تبیین و ارائه عملکرد مناسب دولت مردمی، بیان کرد:روابط عمومی‌ها باید عملکرد دستگاه اجرایی مربوطه را برای مردم تبیین کنند و این در صورتی تحقق می‌یابد که از نیروی‌های متخصص و ماهر در روابط عمومی‌ها استفاده شود.
نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: روابط عمومی‌ها دیده‌بان خدمات مسوولان هستند که باید برای بازگو کردن آنها و ارتباط موثر میان مردم و حاکمیت، دولت و بدنه نظام به بهترین نحوی عمل کنند.
عباسی با تاکید بر لزوم وجود وحدت میان روابط عمومی‌‌ها گفت:همفکری و هماهنگی میان روابط عمومی‌‌ها باید با انعکاس بهتر فعالیت های شایسته دولت سیزدهم و انقلاب اسلامی در بین جامعه نمود داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.