کد خبر : 28492
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۴۹

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان:

پست غرب رشت آماده بهره‌برداری است

پست غرب رشت آماده بهره‌برداری است
جمعی از اصحاب رسانه‌های جمعی استان گیلان از پست غرب رشت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

محمد افتخاری معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای گیلان در جمع خبرنگاران رسانه‌های جمعی استان گیلان گفت: این پروژه یکی از 11 پروژه حیاتی شرکت برق‌ منطقه‌ای گیلان در بخش پست و جزو 180 اقدام عملیاتی تدوین شده وزارت نیرو برای عبور موفق از اوج بار سال جاری بود که عملیات اجرایی آن با تلاش جهادی و شبانه‌روزی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان قبل از اوج بار سال جاری به اتمام رسید و آماده بهره‌برداری است.
افتخاری در خصوص اهداف احداث این پروژه گفت:هدف از احداث پست 230.63.20 کیلوولت غرب رشت، تعدیل بار پست‌های انتقال مجاور و تقویت شبکه فوق توزیع مرکز استان گیلان می‌باشد.
معاون طرح و توسعه با بیان اینکه این پروژه از نظر ظرفیت سازی بزرگترین پروژه شرکت برق منطقه‌ای گیلان می‌باشد،افزود: برای اولین بار در استان گیلان در این پستاز 2 ترانس هر کدام با ظرفیت 200 مگاولت آمپر استفاده شده است. سیستم عایقی پست GIS و سیستم کنترلی آن از نوع DCS می‌باشد.
افتخاری خاطر نشان کرد: این پروژه زیربنایی و ملی از مهمترین پروژه‌های صنعت برق استان می‌باشد و از نظر فنی احداث این پست برای کلان‌شهر رشت بسیار حیاتی و ضروری بود و نقش بسزایی در پایداری برق این شهرستان و تامین برق مشترکان محترم این منطقه دارد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.