کد خبر : 1846
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد؛ وجود ۱۲ هزار تن زباله باز در کارخانه کود آلی

رئیس شورای شهر رشت مطرح کرد؛ وجود ۱۲ هزار تن زباله باز در کارخانه کود آلی
نگران سلامت شهروندان هستیم

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به وجود ۱۲ هزار تن زباله باز در کارخانه کود آلی این شهر، گفت: این مسئله موجب نگرانی اعضای شورا در حفظ سلامت شهروندان شده است.
محمدحسین واثق کارگرنیا در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به حضور دو شهردار منطقه دو و سه رشت به صحن علنی، اظهار کرد: وضعیت نامناسب کف پوش بازار رشت در منطقه دو، عدم اجرای پروژه گذر خوراک در شهرداری منطقه سه و … از دلایل دعوت از دو شهردار منطقه به جلسه امروز شورا است.
وی با اشاره به اینکه شورا به استناد نظرات شهرداری رشت با لایحه ایجاد گذر خوراک در بوستان ملت رشت موافقت کرده است، افزود: شورا در ابتدا با این موضوع موافق نبود اما با اصرار شهرداری رشت، در نهایت شورا با این لایحه موافقت کرد و زمانی که شورا لایحه‌ای را مصوب می‌کند برای شهرداری رشت لازم الاجرا است.
رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه تعویض مداوم پروژه‌ها موجب بی اعتماد شدن سرمایه گذاران می‌شود، گفت: پروژه ایجاد گذر خوراک در بوستان ملت مدت‌ها است که مطرح شده و حالا نیز با توجه به اینکه در تیر ماه دومین سالانه رشت در حال برگزاری است باید این گذر در اسرع وقت احداث شود.
واثق کارگرنیا با اشاره به موافقت پرداخت کمک مالی به باشگاه سپیدرود رشت، بیان کرد: بهتر است با پرداخت کمک مالی به این باشگاه مردمی با قید شروط اینکه این کمک مالی فقط به منظور پرداخت حقوق بازیکنان در این فصل انجام شود موافقت کنیم.
وی ادامه داد: لایحه کمک ۵۰۰ میلیون تومانی به تیم فوتبال سپیدرود رشت با قید شروطی خاص موافقت شد.
رئیس شورای رشت با بیان اینکه شهردار بدون دعوت نامه می‌تواند در جلسه شورا حضور پیدا کند، گفت: شخص شهردار در ابتدای شروع فعالیتش اعلام کرد که یار دوازدهم شورا است و در جلسات شورا به منظور تعامل بیشتر حضور پیدا می‌کند و پس از این نیز شهردار رشت می‌تواند بدون دریافت دعوتنامه در جلسات صحن شورای رشت حضور داشته باشد.
واثق کارگرنیا با اشاره به مشکلات کارخانه کود آلی شهرداری رشت، بیان کرد: در حال حاضر بالغ بر ۱۲ هزار تن زباله باز در کارخانه کودالی وجود دارد و این مسئله موجب نگرانی اعضای شورا در حفظ سلامت شهروندان شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.