کد خبر : 12565
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان: حفظ انسجام و ایجاد شبکه گفتمانی با جهاد تبیین تحقق می‌یابد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان: حفظ انسجام و ایجاد شبکه گفتمانی با جهاد تبیین تحقق می‌یابد
حمایت‌ها و گفتمان‌ها در خصوص دولت ناچیز بوده و این ضعف ما است که باید شبکه گفتمانی قوی داشته باشیم.

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت:در استان گیلان با ایجاد همدلی و وحدت بین نیروهای اثرگذار و فعالان فرهنگی و اجتماعی و با رویکرد شایسته سالاری و مدیرت جهادی می توان به دستاوردهای بزرگی دست یافت.
دکتر محمد دوستار در همایش نگاهی به عملکرد یک ساله دولت مردمی که با حضور مسئولان استانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، اظهار داشت: فعالان عرصه انتخابات در ستادهای مردمی، در شرایطی دشوار انتخابات را دنبال کردند تا عرصه برای نقش‌آفرینی مردم فراهم شود.
دوستار با بيان اينکه ۵۸ درصد مردم استان گیلان در انتخابات شرکت داشتند و ۶۸ درصد رأی‌دهندگان نیز به آیت‌الله رییسی رأی دادند، تصریح کرد: یکی از فاکتورهای اساسی و اثرگذار در تصمیم‌گیری‌های بین‌المللی و استکبار جهانی نسبت به جمهوری اسلامی ایران، میزان مشارکت سیاسی مردم است، که اوج مشارکت سیاسی در انتخابات تبلور پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه هر چقدر میزان خدمات‌دهی دولت به مردم در عمل بیشتر باشد، پیوند نظام و مردم و اعتماد ایجاد شده بیشتر می‌شود افزود: مهم‌ترین سرمایه هر کشور اعتماد عمومی مردم به نظام سیاسی آن کشور است که از این سرمایه به سرمایه اجتماعی نام برده می‌شود و هدف جهاد تبیین نیز اکنون کمک به جلب اعتماد مردم از طریق بیان دستاوردهای نظام است.
دوستار با اشاره به اینکه یک سال از انتخاباب دولت سیزدهم و ۱۰ ماه از استقرار آن می‌گذرد و در این مدت کوتاه شاهد اقدامات زیربنایی و اساسی در حوزه‌های مختلف بخصوص ساماندهی اقتصادی هستیم، اما هجمه‌های سنگین علیه دولت مردمی هم شود، گفت: حمایت‌ها و گفتمان‌ها در خصوص دولت ناچیز بوده و این ضعف ما است که باید شبکه گفتمانی قوی داشته باشیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تاکید کرد: باید در راستای حفظ انسجام و ایجاد شبکه گفتمانی از طریق جهاد تبیین اقدام شود.
وی با اشاره به اهمیت حضور رسانه‌ها و اساتید در جهاد تبیین ابراز داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با تمام ظرفیت‌های خود برای این حرکت اعلام آمادگی کرده است از طرفی نقش رسانه‌ها، صاحبان تریبون و اساتید دانشگاه‌ها هم در این عرصه بسیار اساسی و حائز اهمیت بسیار است.
دوستار تاکید کرد: در استان گیلان با ایجاد همدلی و وحدت بین نیروهای اثرگذار و فعالان فرهنگی و اجتماعی و با رویکرد شایسته سالاری و مدیرت جهادی می توان به دستاوردهای بزرگی دست یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.