کد خبر : 16149
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۹:۴۰

برگزاری مسابقات تیراندازی گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در رشت

برگزاری مسابقات تیراندازی گرامیداشت سردار شهید سلیمانی در رشت
دکتر زارع:مسابقات تیراندازی گرامیداشت سردار شهید سلیمانی برگزار میشود.

 به گزارش پویشگران گیل :
دکتر محمدصادق زارع، رئیس هیأت تیراندازی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان گفت: هیأت تیراندازی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان در نظر دارد به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اقدام به برگزاری مسابقات تیراندازی نماید.
وی افزود: این مسابقات ویژه بانوان و آقایان در رشته‌های تفنگ و تپانچه 10متر ورزشی در سالن تیراندازی شهید یونس پورمحمودی رشت برگزار می‌شود لذا کلیه ورزشکاران و علاقمندان ورزش تیراندازی تا پایان ساعت اداری روز سه‌شنبه، 20 دی‌ماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و شرکت در مسابقات اقدام نمایند.
زارع با بیان اینکه زمان برگزاری مسابقات مطابق برنامه‌ریزی، متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود، گفت: ثبت‌نام و شرکت برای عموم آزاد است. مسابقات بر اساس قوانین ISSF و به صورت انفرادی در دو رشته تفنگ و تپانچه ۱۰ متر بادی برگزار می‌شود، ورزشکاران و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با حامد فرح‌آور(09118331622)تماس حاصل نمایند.
رئیس هیأت تیراندازی تربیت بدنی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم این مسابقات حکم قهرمانی و هدایای نقدی به رسم یادبود اهدا می‌شود، گفت:در هر رشته به صورت مجزا به نفر اول تا سوم به ترتیب مبلغ دو میلیون و500 هزار ریال، یک‌میلیون و 500 هزار ریال و یک میلیون ریال جوایز اهدا می‌‌شود؛ همچنین در صورت کسب رکورد تعیین شده در هر رشته، جایزه ویژه به مبلغ 10 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.