کد خبر : 9113
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي گيلان خبر داد: افتتاح تعدادي از پروژه‌هاي سفر رياست جمهوری

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي گيلان خبر داد: افتتاح تعدادي از پروژه‌هاي سفر رياست جمهوری

به گزارش پویشگران گیل: رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي گيلان از تحقق ۸۵ درصدي اعتبارات تعهد شده سفر رياست‌جمهور به گيلان براي دو سال اول خبر داد و گفت: امسال شاهد افتتاح تعداد قابل‌توجهي از پروژه‌هاي مصوب سفر دولت مردمي به استان گيلان خواهيم بود. به نقل از واحد روابط‌عمومي، شراره كاوسي رئيس سازمان مديريت

به گزارش پویشگران گیل:
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي گيلان از تحقق ۸۵ درصدي اعتبارات تعهد شده سفر رياست‌جمهور به گيلان براي دو سال اول خبر داد و گفت: امسال شاهد افتتاح تعداد قابل‌توجهي از پروژه‌هاي مصوب سفر دولت مردمي به استان گيلان خواهيم بود.
به نقل از واحد روابط‌عمومي، شراره كاوسي رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي گيلان در جمع خبرنگاران و در خصوص ميزان تحقق اعتبارات سفر رياست محترم جمهور به گيلان با بيان اينكه براي ۱۲۹ پروژه دستگاه‌هاي اجرايي در استان ۷ هزار و ۱۴۱ ميليارد تومان اعتبار در سفر رياست‌جمهوري طي سال‌هاي ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ مصوب شده بود، اظهار داشت: در دوساله اول يعني ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، ۵۰ درصد كل تعهد چهار‌ساله و ۸۵,۵ درصد تعهد دو سال اول تحقق‌يافته است.
– تحقق ۱۱۱ درصدي اعتبارات سال اول سفر رياست محترم جمهور به گيلان
شراره كاوسي با بيان اينكه اعتبار تعهد شده سفر در سال ۱۴۰۰ برابر با يك هزار و ۷۸ ميليارد تومان بوده است، بيان كرد: در اين سال، ۱۲۰۰ ميليارد تومان پرداخت شد كه بيش از اعتبارات تعهد داده شده بوده و به عبارتي ۱۱۱ درصد از اعتبارات محقق شد.
وي با اشاره به اعتبار ۳ هزار و ۲۰۷ ميلياردتوماني تعهد شده در سال ۱۴۰۱ يادآور شد: ۲ هزار و ۴۶۴ ميليارد تومان از اعتبارات برابر با ۷۶ درصد محقق شده است. رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي گيلان تصريح كرد: در مجموع ۳ هزار و ۶۶۴ ميليارد تومان از اعتبارات سفر طي سال‌هاي ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ پرداخت شده، بنابراين ۸۵ درصد تعهدات محقق شده است.
كاوسي در ادامه با بيان اينكه تعهدات سفر رياست‌جمهوري براي سال ۱۴۰۲ برابر با ۱۹۸۳ ميليارد تومان و براي سال ۱۴۰۳ برابر با ۶۹۷ ميليارد تومان است، بيان كرد: همچنين براي اولين‌بار در سفر رياست محترم جمهور تأمين اعتبار پروژه ملي احداث كمربندي بندر انزلي با استفاده ظرفيت قانوني ماده ۵۶ تحقق يافت ضمن اين كه جهت اتمام بيمارستان لاكان رشت نيز اقدامات لازم جهت برخورداري از اين ظرفيت قانوني در دست اجرا است.
كاوسي در پايان با اشاره به فعال‌شدن پروژه‌هاي عمراني استان با ابلاغ اعتبارات سفر رياست محترم جمهور به گيلان خاطرنشان كرد: امسال شاهد افتتاح تعداد قابل‌توجهي از اين پروژه‌ها در استان خواهيم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.