کد خبر : 27307
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶

رییس اداره گاز شهرستان آستارا:

برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی

برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
جبالی:۷۳۴ خانوار آستارایی در دولت سیزدهم از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سخاوت جبالی با بیان اینکه ۵۹ روستای آستارا دارای سکنه هستند که به ۴۸ روستای این شهرستان گازرسانی شده است، گفت: ۸ هزار و ۶۱۰ خانوار روستایی در آستارا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی به مهم‌ترین اقدامات اداره گاز آستارا از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون اشاره کرد و گفت: به همت دولت کار و کرامت به ۱۱ روستای آستارا گازرسانی شد و ۷۳۴ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

جبالی با اشاره به اینکه روستاهای بهارستان، چملر، مشند، دمیراوغلی کش، گیلده، سیج، دگیرمانکشی، شاغولا، زره ژیه، گودی اولر و هولستون روستاهایی هستند که پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم به آنها گازرسانی شده است، ادامه داد: برای گازرسانی به این تعداد روستا در مجموع ۱۳۸,۴۱۵ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره گاز شهرستان آستارا به عملکرد حوزه بهره‌برداری این اداره طی فعالیت دولت کار و کرامت اشاره و افزود: در این مدت هزار و ۴۳۴ انشعاب و ۵۶ هزار و ۵۶۹ متر شبکه گاز در شهرستان آستارا و شهر لوندویل انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۴ هزار و ۳۹۷ اشتراک‌پذیری در شهرستان آستارا انجام شده است، اضافه‌ نمود: از این تعداد اشتراک پذیری ۳ هزار و ۴۳۱ خانگی، ۱۹۸ تجاری و ۵ صنعتی در آستارا بوده و ۷۰۴ اشتراک‌پذیری خانگی و ۵۹ تجاری مربوط به لوندویل است.

جبالی اجرای پروژه گازرسانی به چهار روستای شاغولا، گودی اولر، زره‌ژیه و هولستون به تعداد ۹۵ خانوار، ادامه گازرسانی به بخش صنایع و افتتاح طرح گازرسانی به استخر بانوان و مرغداری شماره ۷ و ورودی باغ تالار آقایان، تکمیل گازرسانی به روستای حیران و اجرای عملیات گازرسانی به شیلات محله شهر لوندویل را از مهم‌ترین اقدامات اداره گاز شهرستان آستارا در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد و گفت: نصب ۱۹۴ مورد انشعاب (علمک) گاز، نصب هزار و ۲۹۴ دستگاه کنتور گاز، تعویض ۸۰۷ دستگاه کنتور خراب، اجرای شبکه گاز به متراژ ۱۷ هزار و ۵۲۲ متر، تعمیرات و بازسازی شبکه و انشعابات، تعمیرات ایستگاه‌های تقلیل فشار، گریس کاری لوله‌ها و شیرهای شبکه، رفع نشتی‌ها و نشت‌یابی لوله‌های زیرزمینی و بازسازی و تعمیر خسارات وارده به تأسیسات گازرسانی ناشی از سیل از دیگر اقدامات اداره گاز شهرستان آستارا در سال گذشته بوده است.

 

 

منبع: مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.