کد خبر : 1156
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان: تامین اجتماعی بندرانزلی دارای بالاترین ضریب نفوذ بیمه ای در گیلان است

سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان: تامین اجتماعی بندرانزلی دارای بالاترین ضریب نفوذ بیمه ای در گیلان است

به گزارش پویشگران گیل: مرتضوی در بازدید از شعبه بندرانزلی با اشاره به ظرفیت‌های خاص این منطقه، آمار بالای افراد تحت پوشش به نسبت جمعیت شهرستان را نقطه قوت این مجموعه برشمرد. به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، کیوان مرتضوی، سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه از لحاظ

به گزارش پویشگران گیل:
مرتضوی در بازدید از شعبه بندرانزلی با اشاره به ظرفیت‌های خاص این منطقه، آمار بالای افراد تحت پوشش به نسبت جمعیت شهرستان را نقطه قوت این مجموعه برشمرد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی گیلان، کیوان مرتضوی، سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه از لحاظ تاریخی و مستندات، به واسطه وجود بندر و فعالیت‌های گمرکی و شیلات، تاسیس شعبه بندرانزلی به بیش از ۷۰ سال پیش میرسد که البته در آن زمان این مجموعه به عنوان بیمه‌های اجتماعی شناخته میشد،افزود: این امر بیانگر جایگاه ویژه بندرانزلی در کنار مرکز استان میباشد.
وی در ادامه با توجه به گفتگوهای انجام شده با کارشناسان واحدهای تخصصی، شهر بندرانزلی را دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیار در عرصه های اقتصادی و گردشگری دانسته و وجود منطقه آزاد، گمرک و فعالیت های تجاری دریایی را از پتانسیل های حائز اهمیت دانست.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی گیلان همچنین داشتن بالاترین ضریب نفوذ بیمه ای در بین شهرهای استان را یکی دیگر از ویژگی های برجسته این شعبه قلمداد نمود.
رحیم اسفندی سرپرست شعبه بندرانزلی نیز در این بازدید با ارائه گزارشی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۳۴ هزار بیمه شده اصلی که افزون بر ۲۰ هزار نفر آن را بیمه شدگان اجباری یعنی شاغلین در واحدهای مشمول قانون کار تشکیل میدهند تحت پوشش این شعبه هستند که در کنار آن باید به وجود ۱۶هزار مستمری بگیر مشتمل بر ۹ هزار بازنشسته، ۵۴۰ ازکارافتاده و ۶۵۰۰ بازمانده اشاره نمود که مجموع این گروه ها با احتساب افراد تبعی قریب به ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان را در برمی‌گیرد.
وی خاطر نشان ساخت: در سال ۱۴۰۱ این شعبه ماهانه حدود۹۰ میلیارد تومان تعهدات به بیمه شدگان و بازنشستگان ارائه نموده است که در کل سال رقمی افزون بر ۱۱۰۰ میلیارد تومان را شامل میگردد.
سرپرست شعبه بندرانزلی ضریب نفوذ و پوشش بیمه ای در شهرستان را بالای ۷۰ درصد اعلام و افزود این رقم دارای اختلاف زیاد از متوسط ۵۱ درصدی استان و میزان پوشش در سایر شهرستان‌ها می‌باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.