کد خبر : 26649
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان:

پیش‌بینی بازنشستگی۱۵۰۰ فرهنگی گیلانی تا شهریور

پیش‌بینی بازنشستگی۱۵۰۰ فرهنگی گیلانی تا شهریور
رمضانی:در سال تحصیلی آینده ۷۵۷ نفر در گروه آموزگار، دبیر و هنرآموز و همچنین ۵۲۷ نیروی کیفیت بخشی شامل: مربی پرورشی،مشاور و دبیر تربیت بدنی وارد مدارس استان می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

محمدحسین رمضانی در جلسه شورای معاونان حوزه ستادی که با حضور جبار کوچکی نژاد،نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام برگزار شد، با اشاره به اهمیت سازمان دهی نیروی انسانی در سال تحصیلی آینده گفت: پیش‌بینی می‌شود که در پایان شهریور امسال، حدود ۱۵۰۰ تن از فرهنگیان بازنشسته شوند و در این میان یک هزار و ۲۸۴ نفر در گروه های مختلف آموزشی،پرورشی و تربیتی وارد کلاس‌های درس خواهند شد.
وی با اشاره به برخی مطالبات آموزش و پرورش استان گیلان اظهار داشت: طراحی یک دهکده ورزشی ویژه فرهنگیان و کمبود شدید نیروی خدماتی در مدارس برخی از این مطالبات هستند که نیازمند همکاری و حمایت مسئولان از جمله نمایندگان مجلس هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با تأکید بر اهمیت طرح مولدسازی و استفاده بهینه از امکانات و دارایی‌ها خاطرنشان نمود:تاکنون در آموزش و پرورش استان گیلان ۱۹ ملک در طرح مولدسازی با تعریف بسته رونق برای هرکدام از آن‌ها مشخص شده است.

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه به تخصیص ۴۰۰ هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی به وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۳ اشاره نمود.
وی با بیان اهمیت برگزاری آزمون‌های استخدامی و کنکور در کشور و ضرورت تغییر ساز و کارهای آن خاطرنشان نمود: پیشنهاد تشکیل مرکز سنجش زیر نظر ریاست جمهوری به دولت ارائه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.