کد خبر : 27026
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷

جانشين فرمانده انتظامي استان گيلان:

ورود بي‌رويه كالاي قاچاق،ناامنی براي سرمايه‌گذاران داخلي است

ورود بي‌رويه كالاي قاچاق،ناامنی براي سرمايه‌گذاران داخلي است
سرار حسین پور:کشف بيش از 12 ميليارد ريال کالاي قاچاق در بازرسي از 5 انبار در شهرستان رشت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سردار حسين حسن‌پور، پديده قاچاق و هرگونه فعاليت‌هاي اقتصادي غيرقانوني را موجب اخلال در نظام مالي کشور عنوان و گفت: خريد و مصرف کالاي قاچاق و هرگونه فعاليت اقتصادي غيرقانوني باعث اخلال در عرضه توليدات داخلي، تعطيلي کارخانه‌ها و افزايش بيکاري مي‌شود.

وي در ادامه با بيان اينکه ماموران پليس امنيت اقتصادي استان گیلان با اشراف اطلاعاتي و انجام اقدامات فني، ۵ انبار محل نگهداري کالاي قاچاق را در شهرستان رشت شناسايي کردند، افزود: پليس با تشکيل تيم‌هاي عملياتي به آدرس‌ محل‌هاي مورد نظر اعزام و در بازرسي از اين مکان‌ها، ۲ هزار و ۳۸۹ قلم انواع لوازم آرايشي و بهداشتي، ۴۵۳ متر پارچه، ۴۰۱ ثوب انواع لباس و ۲۱ حلقه لاستيک خودرو‌هاي سنگين فاقد هرگونه اسناد و مدارک و قاچاق را کشف نمود.

جانشين فرمانده انتظامي استان گيلان به معرفي متهمان ۳۳، ۳۴، ۳۷، ۴۱ و ۴۴ ساله در اين خصوص به مرجع قضائي اشاره و گفت: بنابر نظر کارشناسان ارزش تقريبي اين کشفيات ۱۲ ميليارد و ۹۶۲ ميليون ريال است.
اين مقام انتظامي در پايان خاطرنشان نمود: ورود بي‌رويه كالاي قاچاق علاوه بر نابودي توليدات داخلي،براي سرمايه‌گذاران نيز ناامني به همراه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاري پليس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.