کد خبر : 26623
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

فرمانده انتظامي شهرستان رشت:

کشف 17 دستگاه استخراج ارز ديجيتال از يک واحد صنفي در لاکان رشت

کشف 17 دستگاه استخراج ارز ديجيتال از يک واحد صنفي در لاکان رشت
سرهنگ حافظی:فعاليت غيرمجاز دستگاه‌هاي استخراج ارز ديجيتال علاوه بر مضرات اقتصادي باعت اخلال در شبکه برق‌رساني مي‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

سرهنگ محمود حافظي در گفت‌وگو یی، هرگونه فعاليت اقتصادي غيرقانوني را موجب اخلال در نظام مالي کشور قلمداد و گفت: مجموعه انتظامي در برخورد فعاليت‌هاي اقتصادي غيرقانوني از هيچ تلاشي دريغ نمي‌کند.

وي در ادامه با بيان اينکه در پي دريافت اطلاعاتي در خصوص استفاده از دستگاه‌هاي استخراج ارز ديجيتال در انبار يک شرکت پخش مواد غذايي در منطقه لاکان شهرستان رشت، بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت، افزود: پس از تحقيقات نامحسوس صورت گرفته در اين زمينه و اطمينان از صحت خبر، ماموران پاسگاه انتظامي لاکان و پيربازار به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان رشت از کشف ۱۷ دستگاه استخراج ارز ديجيتال به همراه تجهيزات مربوطه در بازرسي از اين مكان خبر داد و با اعلام اينکه کارشناسان ارزش تقريبي اين کشفيات را ۸ ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال برآورد کردند، افزود: در اين رابطه متهم ۵۶ ساله با تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني در اختيار مرجع قضائي قرار گرفت.

اين مقام انتظامي در پايان با اشاره به اينکه فعاليت غيرمجاز دستگاه‌هاي استخراج ارز ديجيتال علاوه بر مضرات اقتصادي باعت اخلال در شبکه برق‌رساني مي‌شود از شهروندان خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در اين زمينه را بلافاصله به مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ گزارش دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.