کد خبر : 26545
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰

نماينده ولي فقيه در گیلان:

امنيت از نعمات پنهاني است که وجود آن در هرجامعه‌اي لازم است

امنيت از نعمات پنهاني است که وجود آن در هرجامعه‌اي لازم است
سال ۱۴۰۲ سالي پر فراز و نشيب بود و سخت‌ترين جنايت سال،حمله اسرائيل و جنايت اين رژيم در غزه بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

آيت الله رسول فلاحتي در ديدار با جمعي از مسئولان انتظامي استان ضمن تسليت شهادت امير مومنان علي (ع) و شهادت سرلشکر زاهدي در سوريه با بيان اينکه رژيم منحوس اسرائيل قصد فرافکني و فرار از بحران را دارد اظهار داشت: ان شاءالله اين رژيم منحوس به زودي  از صفحه روزگار محو خواهد شد.

وي با اشاره به حوادث سال گذشته افزود: سال ۱۴۰۲ سالي پر فراز و نشيب بود و سخت‌ترين جنايت سال،حمله اسرائيل و جنايت اين رژيم در غزه بوده است.

نماينده ولي فقيه در استان گيلان در ادامه با اشاره به گستردگي و حجم ماموريت‌هاي مجموعه انتظامي استان گیلان در طول سال گفت: مردم انتظار دارند که امنيت شان تامين شود و امنيت از نعمات پنهاني است که وجود آن براي هرجامعه‌اي لازم است.

وي با بيان اينکه فراجا در نظام اسلامي ايران، در مسير متعالي، رو به رشد و در جهت پياده سازي راهبردهاي نظام تلاش مي‌کند،خاطرنشان کرد: نثار هزاران شهيد انتظامي براي حفظ و ارتقاء امنيت داخلي و مرزهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، نشان دهنده اوج ايثارگري و جانفشاني اين نيروي فداکار است.

فلاحتي، همکاري و هم دلي نيروهاي مسلح در حفظ و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي را بسيار ضروري دانست و تاکيد کرد: اگر امروز جمهوري اسلامي ايران توانسته در دل قدرت‌هاي سلطه طلب جهاني رعب ايجاد کند در سايه هم دلي و اقتدار نيروهاي مسلح است.

نماينده ولي فقيه در استان در پايان برخورد با اراذل و اوباش، مبارزه با سرقت و کاهش تصادفات و کنترل مرزها در راستاي برقراري امنيتي مطلوب را از اولويت‌ها و اقدامات شاخص نيروي انتظامي براي مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌هاي دشمن قلمداد کرد.

گفتني است فرمانده انتظامي گيلان در اين نشست گزارشي از عملکرد انتظامي استان در سال گذشته و همچنين ايام تعطيلات نوروز ۱۴۰۳ را ارائه نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.