کد خبر : 26017
تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱

رئیس سازمان آتش نشانی رشت:

مهار آتش‌سوزی ۶ باب مغازه و یک منزل مسکونی مخروبه در رشت

مهار آتش‌سوزی ۶ باب مغازه و یک منزل مسکونی مخروبه در رشت
رییس آتش نشانی رشت از مهار آتش سوزی ۶ باب مغازه و یک منزل مسکونی مخروبه در پیربازار این شهر خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

شهرام مؤمنی در گفتگو با رسانه‌ها گفت: این حادثه آتش سوزی در ساعت ۹:۵۸ امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

رئیس سازمان آتش نشانی رشت افزود: بلافاصله ۸ خودروی اطفایی و آبرسان به همراه ۳۳ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در جاده پیربازار ابتدای فخب اعزام شدند.

وی بابیان اینکه آتش از یک باب خانه ویلایی مخروبه مملو از ضایعات آغاز شد و به سربندی ۶ باب مغازه آسیب رساند، گفت: یکپارچگی پشت بام‌های چوبی بهم چسبیده و بدون دیوار آتش بر موجب شدت و سرعت آتش شده بود که تیم عملیات نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش اقدام کردند.

مؤمنی با تاکید بر اینکه پشت بام ۶ باب مغازه همچون رنگ فروشی، املاک،سوپر مارکت، اغذیه فروشی، فروشگاه مرغ دچار آسیب و سوختگی شدند، ادامه داد: در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسید و علت حادثه در دست بررسی است‌.

مؤمنی تصریح کرد: از همکاری معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری کمال تقدیر را دارم چرا که در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به اعزام خودرو بیل بکهو جهت تخریب قسمت‌هایی از خانه مخروبه به جهت پاکسازی ضایعات و مهار آتش اقدام کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.