کد خبر : 25605
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

استاندار گیلان در آئین بهره برداری آزادراه رشت- قزوین؛

افتتاح پروژه آزادراه قزوین – رشت،عیدی دولت سیزدهم به گردشگران است

افتتاح پروژه آزادراه قزوین – رشت،عیدی دولت سیزدهم به گردشگران است
عباسی:تکمیل قطعه باقیمانده آزادراه رشت- قزوین از پروژه‌های مهم ملی و فراملی گیلان است که بعد از سال‌ها انتظار به ثمر نشست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

اسدالله عباسی در آئین بهره‌برداری باقیمانده آزادراه رشت- قزوین در محدوده منجیل به رودبار گفت: سفر آیت الله دکتر رئیسی رئیس محترم جمهوری به علت برنامه ای پیش آمده در پایتخت به گیلان صورت نگرفت و قرار است بعد از ماه مبارک رمضان شاهد دور دوم سفر ایشان و هیات دولت به این استان باشیم.

استاندار گیلان با قدردانی با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و وزیر راه شهرسازی؛ از همراهی، صبوری و تعامل مردم شهرستان رودبار در اجرای پروژه باقیمانده آزادراه رشت- قزوین بیان کرد: کمک‌های مردمی و همراهی اجتماعی در شهرستان رودبار سرعت اجرا و تکمیل این پروژه را بالا برد.

عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم اعتبار ویژه برای سرعت بخشی اجرا و تکمیل پروژه آزادراه تعریف نمود، گفت: تکمیل قطعه باقیمانده آزادراه رشت- قزوین از پروژه‌های مهم ملی و فراملی گیلان است که بعد از سال‌ها انتظار به ثمر نشست.

استاندار گیلان با اشاره به طولانی شدن فرایند احداث قطعه باقی مانده آزادراه قزوین – رشت به دلیل شرایط توپوگرافی، عنوان کرد: مشکل اصلی پیمانکاران در سال‌های گذشته مطالبات بود که عمدتا از محل اسناد خزانه و اوراق مشارکت پرداخت می شد، اما دولت سیزدهم یک‌هزار میلیارد تومان در سفر اول به گیلان برای دو پروژه راه آهن و آزادراه تخصیص داد.

عباسی پروژه آزادراه قزوین – رشت را عیدی دولت سیزدهم به گردشگران دانست و متذکر شد: سعی شده با افتتاح این پروژه ، بازار زیتون با مشکل مواجه نشود.

وی با اشاره به ارتباط مستقیم معیشت و اقتصاد مردم شهرستان رودبار به بازار زیتون افزود: برای حفظ بازار زیتون مسیر برگشت از داخل شهر عبور خواهد کرد.

آزاد راه منجیل – رودبار (هشت کیلومتر باقیمانده آزاده راه قزوین – رشت) با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس جمهور ،مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، اسداله عباسی استاندار گیلان و مادر شهیدان والامقام سردار هدایت و پرویز درویش وند از شهدای گزانقدر بخش لوشان رودبار به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.