کد خبر : 25313
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

به مناسبت تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا:

شهدا و خانواده‌هایشان ارزش و نعمتی بزرگ هستند

شهدا و خانواده‌هایشان ارزش و نعمتی بزرگ هستند
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با حضور در خانه شهید سید کاظم سیادتی، از خانواده ایشان قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران‌ گیل:

محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان در دیدار با خانواده شهید سیدکاظم سیادتی از شهدای شرکت برق منطقه ای گیلان، گفت: خانواده شهدا سختی‌ها و مرارت‌های فراوانی را متحمل شدند و ما وظیفه داریم همیشه به یاد شهدا باشیم و قدردان خانواده‌های شهدای گرانقدر نیز باشیم. هدف از این دیدار نیز، نشان دادن جایگاه والا و شان و عظمت خانواده شهدای گرانقدر می‌باشد.
دشت بزرگ با اشاره به جنگ تحمیلی گفت: با انقلاب، تغییر و تحول در ارزش‌ها و آرمان‌ها اتفاق افتاد و ارزش‌هایی چون شهادت در کشور رواج یافت و فرزندان این مرز و بوم جهت حضور در جبهه و دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی از یکدیگر سبقت می‌گرفتند.
وی افزود: تفاوت در ارزش‌ها و آرمان‌ها موجب شد تا رزمندگان کشورمان بخاطر ارزش‌های ملی و مذهبی و دفاع از کشورمان در جبهه حضور پیدا کنند اما سربازان عراقی بدون داشتن چنین ارزش‌هایی و با انگیزه‌های مادی به جنگ بپردازند و به شکر خدا انگیزه‌های معنوی و الهی بر ارزش‌های مادی غلبه یافت و پیروز شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به ارزشمند بودن کار شهدا گفت: راه شهدا ادامه دارد و ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و از آرمان‌ها و ارزش‌هایشان محافظت کنیم و نگذاریم اهدافشان کم رنگ شود و هدف از این دیدار نیز زنده نگه داشتن خون شهدا است.
دشت بزرگ دوران کنونی را مشابه دوران جنگ تحمیلی دانست و افزود: همانگونه که در دوران جنگ، تمام اقشار مردم؛رزمندگان، مادران شهدا،دانش آموزان، پیر و جوان و مرد و زن در جنگ مشارکت داشتند ما نیز باید در دوران کنونی در رویدادهای مهم و حساس حضور و مشارکت حداکثری داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه ما مدیون شهدا و خانواده‌هایشان هستیم،تصریح کرد: اگر امروز ما فعالیتی می‌کنیم، پروژه‌ای اجرا می‌کنیم و رشد و پیشرفتی داریم، همه به برکت خون شهداست که نگذاشتند وجبی از خاک میهنمان به دست دشمن بیفتد.شهدا با نثار با ارزش‌ترین بخش از وجود خود،بستر توسعه و پیشرفت را برای آیندگان مهیا ساختند و همه ما در هر جایی که مشغول به کار هستیم باید با تلاش و پشتکار، قدردان آن‌ها باشیم.
دشت بزرگ، شهدا و خانواده‌هایشان را ارزش و نعمتی بزرگ عنوان کرد و گفت: ما باید خود را متصل و مزین به ویژگی های شهدا و خانواده‌هایشان کنیم و با این کار خودمان را بیمه کنیم و بطور حتم برای موفق شدن در کارهایمان نیازمند دعای خیر خانواده معظم شهدا هستیم و خواهیم بود و با این دیدار،انرژی تازه خواهیم گرفت و سال جدید پیش رو را با روحیه ای مضاعف و شور و شوقی دو چندان شروع خواهیم کرد.
همسر بزرگوار شهید سیدکاظم سیادتی نیز در وصف این شهید والامقام گفت: شهید سیدکاظم سیادتی داوطلبانه به جبهه جنگ اعزام شدند و از اولین شهدای شهرستان رشت بودند. شهید همیشه آرزو داشتند در راه خدا شهید شوند و هیچ تعلق خاطری به مال و متاع دنیوی نداشتند و سرانجام به دعوت حق لبیک گفتند و به آرزوی قلبی شان دست یافتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.