کد خبر : 25086
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

استاندار گیلان در گفت و گو با اصحاب رسانه:

پایداری شبکه‌های اخذ رای ۱۰۰ درصد است

پایداری شبکه‌های اخذ رای ۱۰۰ درصد است
عباسی:مردم ولایتمدار گیلان با حضور پرشور در انتخابات بصیرتشان را ثابت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

اسدلله عباسی در نشست با اصحاب رسانه در ستاد انتخابات گیلان واقع در استانداری با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی مشارکت مردم گیلان به نسبت مشابه دوره گذشته انتخابات (تا لحظه مصاحبه) اظهار کرد: تا این ساعت بیش 130 هزار نفر از واجدین شرایط اخذ رای در گیلان رای خود را به صندوق انداخته که این استقبال چشم‌گیر مردم تداعی کننده روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه صندوق‌های سیار برای رای مردم در مناطق دور دست تهیه شده است،تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده صندوق‌های سیار در مناطق دوردست پیش‌بینی شده و پایداری شبکه‌های اخذ رای ۱۰۰ درصد است.

استاندار گیلان با تاکید بر رفع برخی مشکلات صندوق رای در یک الی ۲ شعبه اخذ رای بیان کرد: انتخابات تا ساعت ۱۸ امروز ادامه دارد از این رو همه مردم درخواست دارم با حضور در پای صندوق رای در همان ساعات نخست اقدام کرده و رای دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

عباسی با بیان اینکه ۱۱ اسفند برای کشور و گیلان یک عید بزرگ محسوب می‌شود، گفت: امروز جمعه برای کشور و گیلان عید است و مردم ‌با حضور خود در پای صندوق رای بار دیگر بصیرت و آگاهی را نشان داده و ثابت کردند طلایه‌داران بصیرت هستند.

وی با اشاره به برگزاری نشست صمیمانه خود با خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت گفت:  روز گذشته با نیت و با توسل به شهدا جلسه‌ای را با خانواده مدافع حرم و امنیت داشته و امروز صبح بعد از فرمایشات مقام معظم رهبری در منزل شهیدان ساغری حضور یافته و رای خود را به صندوق رای انداختم.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم گیلان باردیگر با حضور در پای صندوق‌های رای حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد، گفت: گیلان ۱۳ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی دارد که برای هر کرسی ۲۰ کاندیدا وجود داشته و مردم قطعا انتخاب اصلح خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.