کد خبر : 24879
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۸:۵۴

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان:

دستگیری ۱۲۱ محکوم متواری در گیلان

دستگیری ۱۲۱ محکوم متواری در گیلان
رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای ۲ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری در بهمن ماه سال جاری در گیلان خبر داد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:
سرهنگ علیرضا حدادی گفت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در ادامه به اجرای ۲ مرحله طرح عملیاتی دستگیری متهمان و محکومان متواری در بهمن ماه سال جاری در گیلان اشاره کرد و افزود: در این راستا با انجام اقدامات پلیسی، ۱۲۱ نفر دستگیر شدند و افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
کشف بیش از ۲۲ هزار مواد محترقه غیرمجاز در گیلان
همچنین بنا به گزارش دیگری بیش از ۱۵ هزار مواد محترقه غیرمجاز در کلاچای رودسر و بیش از هفت هزار موادمحترقه در صومعه سرا کشف شد.
فرمانده انتظامی رودسر در این خصوص از کشف ۱۵ هزار و ۳۶۸ عدد موادمحترقه غیرمجاز داخل مغازه‌ای در بخش کلاچای این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه فروش موادمحترقه غیرمجاز در واحد صنفی خودش در بخش کلاچای شهرستان رودسر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی اظهار کرد: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس محل فعالیت فروشنده و دپو موادمحترقه را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از اعزام پلیس به آدرس محل مورد نظر و کشف ۱۵ هزار و ۳۶۸ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۳۸۰ میلیون ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این خصوص متهم ۳۱ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
همچنین فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا نیز در این خصوص گفت: هفت هزار و۱۴۱ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک در بازرسی از ۲ واحد صنفی کشف شد.
سرهنگ امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فروش موادمحترقه غیرمجاز توسط متصدی ۲ واحد صنفی در شهر صومعه‌سرا، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت که ماموران انتظامی پس از بررسی لازم و احراز صحت موضوع به آدرس محل‌های مورد نظر اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف هفت هزار و ۱۴۱ عدد موادمحترقه غیرمجاز و خطرناک در بازرسی از این ۲ مغازه خبر داد و بیان کرد: دراین راستا متهمان ۲۶ و ۴۶ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
منبع: پایگاه خبری پلیس
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.