کد خبر : 24506
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۵۶

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان:

جوانان برتر گیلانی معرفی و تقدیر می‌شوند

جوانان برتر گیلانی معرفی و تقدیر می‌شوند
عزت‌دوست: هم‌زمان با میلاد حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان ۳۰ نفر از جوانان برتر گیلانی معرفی و تقدیر می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

فیروز عزت‌دوست با اشاره به میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و آغاز هفته جوان گفت: مهم‌ترین برنامه این هفته معرفی ۳۰ نخبه برتر گیلانی است.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در گیلان می‌توان به برگزاری جشن‌های مختلف، برپایی ایستگاه سلامت و ایستگاه جوانی و همچنین پویش اهدای خون توسط جوانان و ورزشکاران اعلام کرد و گفت: غبارروبی گلزار شهدا در شهرهای مختلف استان گیلان، تجلیل از جوانان برتر در حوزه‌های مختلف در شهرستان‌های لاهیجان، رودبار، ماسال، خمام و شفت از دیگر برنامه‌های این هفته است.
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از برپایی مسابقات متخلف ورزشی با عنوان هفته جوان، برگزاری محفل قرآنی و مسابقه کتابخوانی خبر داد و اضافه کرد: همچنین دیدار با خانواده شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم گیلان، افتتاح مرکز مشاوره ازدواج و خانواده، اعطای اعتبارنامه به ۶ سازمان مردم‌نهاد و برگزاری ۳۰ کارگاه آموزشی پیش‌وپس از ازدواج در سراسر گیلان توسط مراکز مشاوره تحکیم خانواده، از دیگر برنامه‌های هفته جوان در گیلان است.
عزت‌دوست با بیان اینکه «جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت» شعار امسال هفته جوان است، ادامه داد: جشنواره استانی تجلیل از جوانان برتر ایران‌زمین ویژه گیلان نیز در ۱۰ محور و بخش‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی برگزار می‌شود که در این راستا، ۳۰ جوان برتر در محورهای مختلف انتخاب و تجلیل خواهند شد.
وی با بیان اینکه پس از برپایی این جشنواره، جوانان برتر از بین این ۳۰ نفر برگزیده خواهند شد،افزود: جوانان برتر تا روز ۱۷ اسفندماه در جشنواره سراسری ایران‌زمین که با حضور رئیس‌جمهور در تهران برگزار می‌شود،حضور خواهند یافت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.