کد خبر : 24221
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

معاون پارلمانی رییس جمهور:

مردم نمایندگان کارآمد و متعهد انتخاب کنند

مردم نمایندگان کارآمد و متعهد انتخاب کنند
معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند و تاکید بر جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با نمایش وحدت و یکپارچگی، افرادی کارآمد، دلسوز و متعهد را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

سیدمحمد حسینی در دومین یادواره جانباز شهید محمود عاطفی فعال فرهنگی و رسانه‌ای در تالار مرکزی رشت گفت: مردم در رزمایشی بزرگ و باشکوه در ۱۱ اسفند انسجام، وحدت و یکپارچگی خود را به رخ جهانیان بکشند تا دنیا بداند که ملت ایران اهل استقامت است و این راه تا پیروزی نهایی ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی و تاثیرگذاری آن در نظام قانونگذاری و ضرورت انتخاب افراد کارآمد و متعهد اضافه کرد: فصل ۶ قانون اساسی درباره قوه مقننه است؛ نمی‌توانیم نسبت به این مساله مهم بی‌تفاوت باشیم.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه مردم باید همواره در صحنه بوده و در تمام امور کشور حضور داشته باشند،خاطرنشان کرد: وجهه مردم سالاری و جمهوریت ما مهم است بنابراین باید با نمایش اقتدار و وحدت در انتخابات پیش رو افرادی کارآمد،دلسوز و متعهد را برگزینیم و به جای تنش های حاشیه ای، مسائل اساسی کشور را با کمک هم پیش ببریم.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره جانباز شهید محمود عاطفی و سایر شهدای نظام و انقلاب اظهار کرد: شهید عاطفی به جز مدیریت در حوزه تهیه کنندگی صدا و سیما، موسیقی و عکس فعالیت داشت و در جنگ ۳۳ روزه لبنان هم نقش‌آفرین بود.

حسینی خاطرنشان کرد: مردان الهی با خداوند معامله می‌‌کنند و پاداش مجاهدت،همت و غیرت آنان جنت است و هیچ تردیدی نیست که خداوند وفادارترین نسبت به عهد و پیمانش است.

وی بیان کرد: گیلان دیار میرزا کوچک خان جنگلی، عالمان و بزرگانی همچون آیت‌الله بهجت فومنی است و فرماندهان و دلیرمردان بزرگ دوران دقاع مقدس و هشت هزار شهید تقدیم کرده و این مسیر و خط سرخ شهادت در دفاع از حرم، صیانت از اصول و پایبندی به ارزش های انقلاب، امام راحل و رهبری ادامه دارد.

معاون پارلمانی رییس جمهور با بیان اینکه مسیر شهدا همواره ادامه دارد و پیام شهدا ثابت قدمی و استواری در این راه است، افزود: روحیه تعهدپذیری نسبت به مسایل دینی و مذهبی، دارای انگیزه بودن نسبت به امور سیاسی و اجتماعی بسیار مهم و مورد تاکید شهداست.

وی با اشاره به صبر و مقاومت خانواده‌های شهدا اظهار کرد: مادران شهدا راه حضرت ام‌البنین را همانند ایشان با وفاداری، استقامت و پایداری طی می کنند و فرزندان و جگرگوشه‌هایشان را تقدیم نظام کرده و همچنان خود را وامدار انقلاب می‌دانند.

بیژن نوباوه جانباز دفاع مقدس و خبرنگار سابق صدا و سیما نیز در این یادواره در سخنانی با بیان اینکه محمود عاطفی در پازل انقلاب نقش بسیار ارزنده‌ای داشت، گفت: انسان‌ها باید نقش‌ خود را بر اساس وظیفه به خوبی ایفا کنند.

وی اظهار کرد: جانباز شهید عاطفی به درستی در پازل انقلاب قرار گرفته بود و اثرگذاری اش برای ماندگاری انقلاب بسیار بالا بود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.