کد خبر : 24199
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

کارشناس هواشناسی گیلان:

صدور هشدار نارنجی دریایی در گیلان

صدور هشدار نارنجی دریایی در گیلان
باقری:فعالیت‌های دریانوردی از امشب تا یکشنبه هفته آینده نامناسب پیش‌بینی شده‌ است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

رضا باقری در گفتگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای وضعیت جوی گیلان نیز تا یکشنبه هفته آینده هشدار زرد صادر شده‌ است،گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی که از ظهر امروز گیلان را در برگرفته تا یکشنبه هفته آینده در این استان ماندگار است.
وی افزود: طی این مدت بارندگی گاهی رگباری و شدید، وزش باد برخی مناطق شدید، مه آلودگی،رعد و برق، کاهش دما به طور میانگین ۱۰ تا ۱۵ درجه سلسیوس در مناطق مختلف گیلان پیش‌بینی شده‌است.
باقری با اشاره به بارش برف در ارتفاعات گیلان طی این مدت خاطرنشان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در برخی مناطق مستعد جلگه‌ای گیلان همجوار با دامنه‌ها بارش مخلوط برف و باران و بعضی ساعات بارش برف پیش‌بینی شده‌ است.
وی بیان کرد: با توجه به وضعیت آب و هوایی طی روزهای آینده ضروریست تا رانندگان در ترددهای جاده‌ای احتیاط لازم را داشته باشند و برای عبور از محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف گیر نسبت به تجهیز خودرو به زنجیر چرخ اقدام نمایند.
کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: اسب وونی تالش صبح امروز با هشت درجه سلسیوس سردترین و سیاهکل با ۲۷ درجه بیشترین دمای استان را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.