کد خبر : 24097
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

پیشرفت فیزیکی احداث تقاطع غیرهمسطح نیروی دریایی

پیشرفت فیزیکی احداث تقاطع غیرهمسطح نیروی دریایی
پیشرفت فیزیکی احداث تقاطع غیر همسطح میدان نیروی دریایی (شهدای 7 آذر) از پروژه های طرح میثاق با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و پیگیری جدی شهردار رشت به 19 درصد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

پروژه‌های طرح عمرانی میثاق با احداث تقاطع‌های غیرهمسطح و بازگشایی مسیرهای جدید و همچنین محورهای جایگزین با هدف روان سازی تردد و برطرف شدن گره‌های ترافیکی شهری اجرایی شده و با پشتیبانی و حمایت‌های محمدحسین واثق کارگرنیا رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین جدیت و پیگیری مستمر رحیم شوقی شهردار رشت شتاب گرفته است.
عملیات پروژه تقاطع غیر همسطح نیروی دریایی (شهدای 7 آذر) در مهر ماه سال جاری با هدف کاهش بار ترافیک و بهبود وضعیت عبور و مرور در مسیر تقاطع نیروی دریایی آغاز شد و در حال اجرا است.
پل مذکور به صورت دو پل روگذر رفت و برگشت و متراژ هر پل از شروع رمپ به متراژ 390 متر و با عرض 8/8 متر شامل 2 باند عبور و مجموعا 20 دهانه بوده و زیرسازه آن بر روی شالوده عمیق و تعداد 104 شمع به قطر 2/1 متر و عمق 21 متر احداث می شود ضمن اینکه عرشه پل از تیرهای بتنی پیش ساخته سپری و دال بتنی در جا است.
فرآیند احداث تقاطع غیرهمسطح نیروی دریایی (شهدای 7 آذر)تاکنون تعریض خیابان سمت دیوار نیروی دریایی،خاکبرداری کلی مسیر رفوژ میانی در فاز نخست،آرماتوربندی سبدهای شمع،حفر و بتن ریزی 28 عدد شمع، تخریب پیاده رو فاز 2 در محل تعریض، تخریب سرشمع ها، آرماتوربندی شبکه سرشمع‌ها،بتن‌ریزی ضلع جنوب غربی، تخریب میدان و یک عدد آرماتوربندی سرستون توسط پیمانکار پروژه انجام شده است.
با توجه به اقدام‌های انجام شده در راستای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح نیروی دریایی (شهدای 7 آذر) طی دی ماه، تخریب سر شمع‌ها، حفر و بتن ریزی 9 عدد شمع، آرماتوربندی شبکه سبد شمع‌ها،خاکبرداری و تخریب میدان نیروی دریایی،تعریض و بتن ریزی ضلع جنوب غربی میدان و اجرای یک عدد انتظار ستون و سر شمع انجام شده و با توجه به پیشرفت فیزیکی 19 درصدی،با سرعت مناسب برای بهره‌برداری در زمانبندی مقرر،در حال تکمیل است.

منبع:مدیریت ارتباطات شهرداری رشت

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.