کد خبر : 15177
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

دیدار مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور با فرماندار و شهردار آستارا

دیدار مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور با فرماندار و شهردار آستارا
دکتر محمدرضا کاظم زاده:سازمان بهزیستی از چند روز گذشته که از وقوع بارندگی‌ها در سطح کشور اطلاع پیدا کرد،جهت ایجاد آمادگی از طریق فضای مجازی و پیامک به بهزیستی استان‌ها اطلاع‌رسانی کرد.

به گزارش پویشگران گیل:
نماینده ویژه سازمان و مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور به اتفاق عباس امام پناهی مسئول روابط عمومی بهزیستی گیلان و مسئول پدافند غیرعامل بهزیستی گیلان با محمدرضا شهاب زاده فرماندار شهرستان و میثم الوان پور شهردار آستارا دیدار و گفتگو کرد.
دکتر محمدرضا کاظم زاده نماینده ویژه سازمان و مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور با اشاره به خدمات سازمان بهزیستی به مددجویان مناطق سیل‌زده گفت: سازمان بهزیستی از چند روز گذشته که از وقوع بارندگی‌ها در سطح کشور اطلاع پیدا کرد،جهت ایجاد آمادگی از طریق فضای مجازی و پیامک به بهزیستی استان‌ها اطلاع‌رسانی کرد. در این راستا اکثر استان‌ها، به ویژه استان‌ گیلان بلافاصله جلسه مدیریت بحران را در استان خود تشکیل دادند و در این جلسات بر تمهیدات لازم مانند آمادگی مراکزنگهداری در صورت بارندگی شدید، آمادگی تیم‌های محب و تیم‌های اورژانس اجتماعی و اعزام آنها به مناطق سیل‌زده و همچنین ارائه خدمات تخصصی از جمله مداخلات روانی و اجتماعی و شناسایی افراد آسیب دیده جامعه هدف تاکید شد.
وی افزود:با توجه به اینکه بیشترین آسیب به مددجویان در سیل اخیر از بین رفتن لوازم منزل فرش،موکت،تلویزیون، یخچال و البسه می‌باشد در جلسه مدیریت بحران استان و تهران تصمیماتی در جهت تهیه لوازم ضروری و کمک موردی به آنها خواهیم گرفت.
همچنین در ادامه شهاب زاده فرماندار شهرستان آستارا ضمن قدردانی از مجموعه بهزیستی در خصوص هم افزایی در ارائه خدمات به جامعه هدف این سازمان جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام همکاری کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.